19 Kasım 2008 Çarşamba

Futbol Yasak


Uruguay'da Danubio ve Nacional takımları arasındaki maç sırasında meydana gelen tribün olayları sonrası iç işleri bakanı "madem adam gibi maç izlemeyi bilmiyorsunuz, bundan sonra yok size top mop" demiş ve ülke genelinde bütün futbol müsabakaları yasaklamış. Bu yasak öyle bir uygulama ki, genç takımların maçlarına dahi yasak gelebileceği belirtiliyormuş. Futbolun "tapınma" olduğu Güney Amerika diyarlarına geçmiş olsun diyoruz, peki bizde böyle bir karar alınsa ne yapardık? Düşünmek bile istemiyorum. Futbolsuz bir yaşam benim için oldukça zor, hatta imkansız. Şöyle bir soruyla bitireyim yazıyı: Futbol sizin için ne ifade ediyor? Futbol hayat mıdır? Futbolsuz da yaparım der misiniz? Benim cevabım tepede yazıyor: Futbol hayata fena halde benzer...

1 yorum:

Blogspor dedi ki...

Ülkede bir gün bile futbol oynanmasın ben ölürüm,biterim,tükenirim.Futbol benim herşeyim çünkü.

Blog Widget by LinkWithin