Endüstriyel futbol açmış ağzını, tüm azgınlığı ile saldırıken, bizler karşısında durmayıp, sadece "romantik" kaçışlarla günümüzü kurtarırken, bir kalemizi daha ele geçirdi: şortlar. Özellikle Brezilya, Belçika ve Fransa liglerinden görmeye alıştığımız ve futbolcunun ekipmanının güzelliğini yok eden "kıçtaki" reklamlar bizde de olacakmış bundan sonra. Bakın konuyla ilgili haber
"İstanbul’da bugün yaptığı toplantıda, 2008-2009 sezonu Turkcell Süper Lig, Bank Asya 1. Lig, TFF 2. Lig, TFF 3. Lig ve Fortis Türkiye Kupası statülerini onaylayan Yönetim Kurulu, Turkcell Süper Lig’de 2008-2009 sezonundan itibaren futbolcuların şortlarına reklam alınmasına da izin verdi."
İşin özeti şu, bundan sonra Lincoln'un kıçında Avea, Carlos'un baldırında Ülker yazısı yer alacak. İşi abartıp şortunun ön tarafına OK firmasının reklamını alan olur mu acaba? Olur olur, voleybolcu kızlarımız Orkid reklamı ile çıkmışlardı maçlara...
29 Temmuz 2008 Salı
Bir Kale Daha
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
2 yorum:
formalardaki reklamlar bile işi çirkinleştirirken bi de bu çıktı. bakalım bu işin sonu ne olacak.
ezeli rakiplerin yöneticileri aynı amanda tüccar.parayı bastırıp şortun arkasına reklam ayağına "Giriş serbest" gibi bişey yazdırsa? Ömer Çavuşoğlu bunu rahatlıkla yapar :)
Yorum Gönder