8 Temmuz 2008 Salı

Kim Kimden Kime#12



  • Fenerbahçe İspanya gol kralını transfer etmiş. Guiza ile 4 yıllık sözleşme yapan sarı lacivertliler, oyuncuya verecekleri fiyatı açıklammışlar, yakında düşer basına ücret hakkında spekülasyonlar. Türkiye ligi gol kralı ile İspamya ligi gol kralına sahip oldu Fenerbahçe... Bakalım Aragones nasıl bir tertiple çıkacak bu sene maçlara... Kezman'a da yol gözükecek gibi geliyor...
  • Beşiktaş'ta "İbo"ların terlik kavgasından sonra bugün de iki eski kaptanın bonservisleriyle beraber satışa konulduğu belirtildi... İbrahim Üzülmez, Anadolu takımlarından teklifler alır, ama Toraman, İstanbul'da kalabilir. Umarım Galatasaray almaz Song'un yerine, Yanal hoca kadrosunda görmek isteyebilir Toraman'ı, nasılsa bu sene transfer rekoru kırdı Trabzonspor, bir eksik bir fazla ne fark eder...
  • Chelsea, Kaka için Milan'a teklif götürmüş ama Galliani kesin bir dille reddetmiş, hatta "böyle saçma bir teklif karşısında, kaç para önerdiklerini bile duyma gereği hissetmedim" diyerek de böyle bir transferin imkansızlığını vurgulamış...
  • Mourinho'nun Lampard sevdasına Scolari noktayı koymuş: " Frank ile konuştum ve bana bizimle sadece bu yıl değil, önümüzdeki senelerde de beraber olmak istediğini söyledi. Durum böyle olunca da artık Lampard orya, Lampard buraya muhabetleri son bulsun". Drogba'nın ne yapacağı sorusuna da "Umarım benimle olur, iki sene önce Terry ile beraber kendisini dünyanın en iyisi seçmiştim, şimdi de bu ikiliyle çalışma fırsatım var. Kalırsa mutlu olurum"
  • Saviola'yı 97 senesinde oynadığımız menajerlik oyunundan tanımıştım, ve transfer edemiyorduk bir türlü kendi takımımıza. Şimdi de Arljantinli'yi Galatasaray'da görmek istiyorum ama adam İspanya'dan ayrılmak istemiyor. Real'de kalacağını açıklamış menajeri, oysa belki gündemimizde yok ama, "anasına bak kızını al" misali Baptista için giden Adnan Polat, Saviola ile memleket dönse ne kadar şahane olur...
  • Süper Mario Jardel, her ay 6 bin avro karşılığında Brezilya ikinci lig takımlarından Criuciuma ile anlaşmış. 34 yaşında ama hala gollerini atmaya devam edecek "bay gol"... Türkiye'ye geçen aylarda geldiğinde göbekli filan olduğunu görmüştüm amaJardel için fark etmez, o usulca bir yere koşar, top nasılsa ona gelir, Süper mario da golünü çakar... Başarılar Jardel...

3 yorum:

torres dedi ki...

Trabzonspor,İbrahim Toraman'ı almaz.

Nuri Albayrak olsaydı görevinde,işte o zaman bir numaralı takipçileri biz olurduk ama Sadri Şener ve ekibi girmez bu işe.Fazla transfer olarak görülsede,"doğru" transferler yapmışlarken,bu işe hele hiç girmezler.

İbrahim Toroman'a gerek yok,Song-Giray-Egemen ve Tayfun,Ceyhun mevcut zaten orada.

brk dedi ki...

her ay 6 bin avro olmasın sanki 6 milyon fazla olmuş gibi - hata arayıp bulduğum sanılmasın da görünce bi söyliyim dedim -

ultras/Movement dedi ki...

Tabii ki 6 bin, ama haber aldığım site hala 6 milyon diyor... Uyarınız için teşekkürler...

Blog Widget by LinkWithin