21 Temmuz 2008 Pazartesi

Lincoln'den...



"Kontratlı bir oyuncu olarak benim Galatasaray’da ebediyete kadar kalacağımı düşünmek mümkün değil. Ben bir gün gideceğim veya Galatasaray benimle olan kontratını ister istemez bitirecek. Fakat Galatasaray taraftarının benim kalbimdeki, benim gönlümdeki yeri ebediyete kadar sürecek"



"Gençlerbirliği maçı bende gerçekten çok fazla yer etmiş bir maçtır. Hatta o maçtaki formalardan birini ben de yıkamadım evde aynı çamurla saklıyorum. Çerçeve yaptırdım ve duvarımda duruyor"



"Galatasaray oyuncusunun hedefi olabilecek en iyi noktaya kadar gitmek olmalıdır."



"İlk geldiğim günden beri benim hem aklımda, hem de gönlümde Galatasaray taraftarının çok özel bir yeri çok güzel bir görüntüsü oldu. Ve ben hep bunun hakkını vermek için oynuyorum."

Cássio de Souza Soares Lincoln Galatasaray'lı Futbolcu

Galatasaray TV'ye Verdiği Röportajından

2 yorum:

Panda dedi ki...

insan yalandanda olsa kariyerimi Gsde noktalayacağım filan derdi..Bu adam gitmeyi kafasına koymuş..Bari iyi birşeyler yapsa da gitse..:D

bilog dedi ki...

sahada yer aldığı maç sayısı kurduğu cümlelerden az bu adamın. ama güzel konuşmuş:)

Blog Widget by LinkWithin