4 Mart 2011 Cuma

Alemci Futbolcu İstemiyoruz!


Galatasaray teknik direktörü Hagi'yi eleştirmek isteyenlerin ağızlarından düşürmedikleri Misimoviç'i Reina çıkışında yakalamış gazeteciler. Dinamo Moskova'nın kampına katılmadan evvel son günlerini İstanbul'da geçiren Boşnak topçu, felekten bir gece çalarken, "paparazzilere" yakalanıp, Türkçe bilgisini! kullanmış...
Bir futbolcunun maçtan sonra bara ya da diskoya gitmesine karşı değilim, sonuçta rahip değil, paralı ve genç adamlar bunlar lakin şimdi sesli düşünelim biraz:
Misimoviç, Hagi tarafından kadro dışı bırakılmadı, çarşamba günü maçta da oynadı, Galatasaray, kupada Gaziantepspor'a elendi ve maçtan bir ya da iki gece sonra Misimovic, Reina'ya gidip stres atmak istedi ve çıkışta gazetecilere yakalanıp, fotoğrafını çekenlere ana avrat düz gitti. Bugünlerde tribünlerde ne amaçla bağırdıklarını bilmeden Misimoviç diye bağıranlar, o zaman hangi sloganı atacaklardı tribünlerden. Uğraştırmadan yazayım:
"Alemci futbolcu istemiyoruz."




7 yorum:

ultrAstribun dedi ki...

Takip ettiğim kadarıyla Hagi'ye olan desteğinizin hala sürdürdüğünü görmekteyim.
Hagi'de gördüğünüz ışığı bizimle paylaşırsanız sevinirim.

ultras/Movement dedi ki...

Hagi ile ilgili görüş ve düşüncelerimi blogta sürekli yazmış bulunmaktayım...
Hagi, kimsenin Galatasaray'a gelmeye cesaret edemediği bir dönemde ateşten gömleği sırtına geçirmiş, zamanında Galatasaray forması için mücadele etmiş bir efsanedir.
Kendi kurmadığı bir takımı, yamalarla bir yere getirmeye çalışırken, hocaya destek verilmesinin yanındayım... İlk geldiği dönemde Türkiye Kupasını kazandırmış, kurduğu kadro ertesi sene şampiyon olmuştu...
Bunlar dahi Hagi'ye kredi verilmesi gösterirken, hocaya bu kadar az zaman tanımak neyin nesidir, anlamıyorum...

ultraslanhaber dedi ki...

Hala Hagiden yana olan insanlar görünce şaşırıyorum.

Gökçe dedi ki...

Merhaba, Hagi desteginizi anlayabiliyorum ancak bu yazi uzerinden yaptiginiz cikarimi anlayamadim kusura bakmayin. Almanya dogumlu Felix Magath ile calismis bir sporcuyu boyle "ucuz" bir sekilde elestirmek yoluyla Hagi'yi savunmak ne kadar dogru? Buyuk Hagi futbolcu olarak buyuktu ama simdi gerek hamleleri gerek konusmalari hareketleri ile ezeli rakibimin Teknik Direktorlugune yakistiramiyorum...

Saygilar...

kadir fidancı dedi ki...

ultrAstribun ' ün yorumu son aylarda okuduğum en güzel yorumlardandı bence çok teşekkür ederim kendisine..
Hagi futbolcu olarak sevmeyi bir yana bırakalım hepimizin hafızasına kalbine kazındı. Fakat bazı şeyleri ayırt etmek lazım; iyi futbolcu olmak ya da bir klube malolmak o klüpte iyi hoca olunacağı anlamı taşımaz. Duglish e bakalım, Hagi ye bakalım örnek olarakta. Ben Sabri Abi'nin magazinsel yorumlara pek inanmadığını, hep tedbirli yaklaştığını gördüm daha önceleri. Fakat Sabri Abicim görüyorum ki Hagi sevgin bazı reflekslerini etkisiz kılıyor. Misi Hagi tarafından kadro dışı bırakılmasaydı, Hagi-Misi olayları büyümeseydi sen Hagi tarafı olmayacaktın, bu haberi görünce sitenin adını yazıp insaf diyecektin.. Ama bugun tarafsın, Objektif değilsin. Tüm bunların sebebi dediğim gibi Hagi nin bizde bıraktığı izlerdir. Görüyorum ki sende bıraktığı izler çok çok daha derin.

ultras/Movement dedi ki...

Blogun takipçileri biliyor ki, ben yukarıda yer alan haber tarzı yazılara itibar etmiyorum lakin bu tür haberlere inanan ve uzerinden hareket eden buyuk bir kitle var maalesef.
Yazıda da belirttim zaten, "sesli düşünelim" diye, bir tür beyin jimnastiği yapalım.
Hagi-Misi olayı olmasaydı ve Misi Reina'ya gitseydi, bu olayı Hagi'ye karşı kullanacak medya ve bizim taraftarımız da "Alemci Futbolcu istemiyoruz" seklinde bağıracaktı.
Zamanında Volkan, Berkant, Karan, Lincoln gibi topçular hakkında bu tarz haberler yapılıp, taraftarımız da topçulara tepki gösterdi.
Ben asla Misi karşıtı değilim, lakin olayın içinde Hagi var, takımın hocası Hagi ve bir topçu hakkında son sözü söyleme hakkı onda.
Benim Galatasaray tribününde olduğum sürece öğrendiğim şey de formayı giyen, takımı çalıştıranları desteklmek...
Bu kişi Hagi olunca, Fatih Terim olunca, Bülent olunca daha da başka oluyor, sevgimiz daha da artıyor... Mantık aramanın bir anlamı da kalmıyor...
Futbol da en nihayet mantığın da ötesi değil mi? Bu renkleri sevmeye başlarken, akıl-fikir-mantık yürütmedik ki, kalbimizin sesini dinleyiverdik...

ultrAstribun dedi ki...

Konuyu uzatmış olmak istemem ama Hagi'nin "teknik direköt" duruşu bana cesaret vermiyor.
Futbolculuğunun vermiş olduğu cesaretin yarısını ne yazık ki kendilerinde göremedik.
Medya, Fenerbahçe maçı Hagi'nin kaderini belirleyecek türünden haberler yazamaya başladı bile. Aklı selim bir Galatasaray'lı, Hagi'nin geçmişini, mazisini bir yana bırakıp gerçekçilik yönüyle konuya bakmalıdır.
Hagi, movement'in açıkladığı gibi sık sık "ben Galatasaray'a iyi dönemde gelmedim" şeklinde sinir bozucu açıklamalar yapıyor.
Galatasaray'ın yükünü kaldırabilmek için güçlü olmak gereklidir.
Hagi başarısızlığı Galatasaray'ı iyi durumda almadığına bağlıyor.
Eğer ki biz çok az umut görseydik Hagi'den taraf olurduk.

Blog Widget by LinkWithin