1 Mart 2011 Salı

Basın Yalan Yazıyor Şampiyon Olmayınca


Baros, soyunma odasında Culio'yu dövmüşmüş, sonra da idmanda Pino'ya patlamış, Pino da küsüp antrenmanı terk etmişmiş, miş miş miş....
Bu masallara bizim karnımız tok da, ben genç ve heyecanlı Galatasaraylı arkadaşlarımız bu hikayelere inandıklarını görüyorum, üzülüyorum açıkçası...
Takım sahada iyi sonuçlar alamayınca, "kavga havası" bizim medyanın en sağlam malzemelerinden... Bir de yabancıları kullan ki, adamlar ne Türkçe gazete okurlar, ne de kendilerini doğru dürüst ifade edebilirler... Çamur at, izi kalsın... İnanan inansın, inmayan inanmasın, gündem yaratalım da... Şimdi önümüzde belki de sezonun en kritik maçı, kupadaki Gaziantepspor maçı var. Futbolcu, yönetim, taraftar olarak kenetlenip, Galatasaray'ın bu maçı alıp, kara bulutları dağıtma düşüncesi "bir kısım medyayı" rahatsız ediyor, zira hem ezeli rakipleri Galatasaray, toparlanma sürecine girecek, hem de "kaostan haber yapma" kaynakları yok olacak... Az şey değil, öyle değil mi?
Galatasaray taraftarı bu oyunlara gelmedi ve yine gelmeyecektir ve çarşamba akşamı takımı her zamandan daha fazla destekleyecektir. Umuyorum ve bekliyorum ki Galatasaray yönetimi de, bazı iç çekişmeleri bırakır ve takıma sahip çıkar, resmi sitede belirtildiği gibi bu tip yalan haber yapanlar hakkında elinden geleni "ardına komaz"...


Sonuçlar istediğiniz gibi gitmediği zaman bu tip haberler her yerde çıkabiliyor. Çıkan haberlerin hepsi yalan. Aramızda kavga veya problem olmadı. Zaten bu röportajı yapmamızın amacı da bu. Doğruları söylemek ve herkesi aydınlatmak. Çıkan haberlerin yalan olduğunu söylemek için buradayız. Antrenmanda iddia edildiği gibi birşey yaşanmadı. Antrenmandan önce kendimi iyi hissetmiyordum. Hocamla konuştum ve hocamın özel iznini alarak tesislerden ayrıldım, eve dinlenmeye gittim. Dediğim gibi, sonuçlar kötü gittiği için bu tür haberler olacak. Önümüzde Gaziantepspor maçı gibi önemli bir fırsat var. Bu maça kendimizi hem fiziksel hem de psikolojik olarak hazırlamak, oradan alınacak iyi bir sonuçla kötü günleri geride bırakmak istiyoruz.
PİNO

Yazılanlar tamamen yalan. Alınan bir mağlubiyetten sonra sinirlenilmesi gayet normal. Aramızda herhangi bir problem yaşanmadı. Önümüzde Gaziantepspor maçı var. Bu durumdan ilk çıkma fırsatı da Gaziantepspor maçı. Bizim için çok önemli bir mücadele. Bir an önce bu maçın gelmesini bekliyoruz.
CULIO

Ne Culio ne Pino’yla aramızda en ufuk birşey yaşanmadı ve en ufak bir problemimiz yok. Galatasaray’ın içinde de herhangi bir problem yok, benim de herhangi bir futbolcuyla bir sıkıntım yok. Ama Türk basını ne yapıyor, kendi kafalarında yarattıklarını lanse edip sunuyor. Olmayan şeyleri yazmaları beni daha da üzüyor. Genelde politikaları bu, gerçekleşmemiş olayları gerçekleşmiş gibi gösteriyorlar. Bu da beni üzüyor tabii ki.
BAROS

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin