5 Mart 2011 Cumartesi

Seninleyiz Hagi, Sana İnanıyoruz Hagi#3


Sen üzülme be Hagi, hep berabet lanet edelim bu vefasız düzene sadece...

''İstifamı isteyen taraftarlara ve diğerlerine de şunu hatırlatmak istiyorum ben 4 ay önce takımın başına geldim. Geldiğim zaman uzun bir süre için imza attım. Takıma son gelen benim."

"Geldiğimde işler iyi değildi. Son 4 aydaki bütün sonuçlardan tabii ki sorumluluk taşıyorum. Ama onun dışında çok fazla şeyler söylendi. Bence her şey zaman içinde çözülür. Benim de herkes gibi zamana ihtiyacım var. Ama maalesef bunun arkasında başka menfaatler var."

"Ben koltuğa bağlı değilim. Yaptığım her şeyi zevkle yapmaya çalışıyorum. Ama Galatasaray camiası, Galatasaraylılar bunu düşünüyorlarsa; Hagi 'Galatasaray için artık önemli değil' desinler, birlikte çözüm buluruz. Onun dışında anlamadığım şeyler var. Bana, doğru dürüst, yüzüme söylesinler. Çünkü en son gelen benim. Çünkü bu durum beni değil, oyuncularımı da aşıyor."

"Burada sözümü kesmek istiyorum, fazla konuşmak istemiyorum. İşler çok mükemmel olduğu zaman gelmedim. Ocak ayından sonraki takım bambaşka oynuyor. Bunu yapabilecek bir şey yok, bence dünyada da bunu yapacak kimse yok. Hagi'nin gitmesi lazım deniliyor, bunu, kim olursa olsun erkekçe gelsin yüzüme söylesin. Fazla ızdırap çekmeye gerek yok, çözümler mutlaka bulunur.''

''İstekli, arzulu oynadık ama başarılı olamadık. Herhangi bir ceza almak istemiyorum. Bunun için sizden fazla soru almayacağım. Zor bir durumdayız, büyük bir baskı altında oynuyoruz. Her taraftan baskı altındayız. Bu normal, iyi durumda değiliz. Oyuncular istekliler, arzulular, bunu sahada gösteriyorlar. İyi oynuyorlar, son 30 metrede ise gerginlik var, başarılı olamıyorlar''


"Şu an zor durumda olduğumuz ortada… Takım sahaya yeterince istekli ve arzulu çıkıyor. Fakat rakip kaleye 30 metre kala yapmamız gerekenleri yapamıyoruz. Son basın toplantısında söylediğim gibi Galatasaray için sorunsam, bunun çözümü için yardımcı olmaya hazırım.
Herkesin oturup durum değerlendirmesi yapması lazım…"

"Benim için önemli olan her zaman Galatasaray…"

"Ayrıca bir noktanın da unutulmaması gerekiyor. Ben bu sezon Galatasaray’a en son katılan kişiyim… Herşey yolundayken göreve gelmedim… Veya işler çok iyi giderken bunu ben bozmadım. Takımı devraldığımdan beri katkı yapma amacındayım ve sadece geldiğimden beri alınan sonuçlardan sorumluyum. Mevcut başarısızlığın bir parçasıyım fakat suç %100 benim değil…"

"İçinde bulunduğumuz noktaya geleceğimize hiç ihtimal vermemiştim. İmzayı atarken çok umutluydum. Ancak beni istemeyen varsa karşıma çıkıp bunu söylerse ve bunu hemen değerlendiririz… Tekrar ediyorum en son ben geldim ve evet, doğru başaramadım.
Son 3-4 ayda yaşanan başarısızlık bana ait… Ve bu duruma nasıl bir çözüm bulacağımızı zaman gösterecek…"

1 yorum:

ultraslanhaber dedi ki...

İstifa onurlu insanların hizmetidir.

Blog Widget by LinkWithin