29 Aralık 2008 Pazartesi

Happy New Year Liverpool


Newcastle United:1-5:Liverpool
Gol:Edgar 45' Gol:Gerrard 31', Hyppia 36', Babel 50', Gerrard 66', Alonso 77'


Bizim kırmızılıların Newcastle United'ı St James park'ta 5-1 yenmesinden sonra 2009 yılına lider gireceğimiz kesinleşmişti ama puan farkını açarak girecek olmamız ise güzel bir rakı sofrasından kalkmadan cila niyetine içilen bir soğuk bira gibi geldi bünyeye. Aslında mavililerin maçını pek takip etmedim, sadece ara sıra bilgisayarın başına gelip skorlara bakıyordum ve 1-1 devam eden maçın bu skorla bitmesini geçirmedim içimden değil ama Lampard 70 küsürde atınca ikinci golünü bloga da "Chelsea Lampard'a Duacı" tarzı bir başlık atmayı düşünüyordum ama Dempsey 89'da çakınca golü bizim için yılbaşı kutlamaları erken başlamış oldu. 2009a lider girdik ve artık herkes yeni senede şampiyonluk bekliyor Benitez ve tayfasından...

Fulham:2-2:Chelsea
Gol:Dempsey 10' ve 89' Gol: Lampard 50' ve 72'


2 yorum:

liverpoolandkop dedi ki...

en az 2 kupa alırız bu sene ..

Blogspor dedi ki...

Fulham-Chelsea maçına beraberlik oynayacaktım ama oynamadım :(

Blog Widget by LinkWithin