12 Aralık 2008 Cuma

UEFA Yılın Takımı


Geçen yıl olduğu gibi bu sene de UEFA, taraftarların oyu ile senenin takımını seçiyor. Adaylar arasında bizim diyarlardan da topçular ve hocalar var: Hamit, Aurelllo, Fatih Terim, Güiza, Aragones gibi... Ben kendimce takımımı seçtim, biraz duygusal oldu bizimki: Kaleye İspanya milli kalecisi Casillas'ı layik gördüm, defansı Liverpool'lu olsun da çamurdan olsun Carragher, Realli Ramos, kırmızı şeytan Ferdinand ve Alman Lahm'dan kurdum; orta sahanın defansif tarafını Xavi'ye verip, Ronaldo'yu seçmeyip büyük kaptan Gerrard'ı aldım sağ tarafa, solda ise "eski yavuklu" Ribery yer alırken, bu yılın gözde topçusu Arshavin sürpriz golcü olarak yer aldı bizim takımda. Forvet hattında ise tartışmasız favorim Messi ile Liverpool'un boğası Torres yer aldılar. Peki takımı kim çalıştırsın sorusu, en kolay cevap verdiğim sual oldu: Fatih Terim... Siz de takımınızı oluşturmak için tıklayın...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

neredeyse tamamen aynı kadroyu kurmusuz. ama ben arshavin yerine fabregas aldm. :)

Blog Widget by LinkWithin