14 Ocak 2010 Perşembe

F1 Türkiye Grand Prix'si Biletleri


Mika Hakkinen bu işi bıraktıktan sonra, ben de bıraktım F1 izlemeyi uzun uzun, sadece yarışlardan sonra kimin kazandığını öğrenmekle yetinir oldum, zevki kaçmıştı yarışların Mika-Michael kapışması bitince, zaten Schumacher de kendini futbola vermeye başladı, sonra da yarışları bıraktığını açıkladı zamanla, bugünlerde geri döndüğünü açıklasa da... Neyse, konu McLaren-Ferrari rekabeti değil, 2010da Türkiye'de yapılacak yarışın biletlerinin satışa çıkarılmış olması bizim mevzumuz... Bizim memlekette ilk olarak bu yarış yapıldığında, biletler oldukça pahalıydı, tabii arz-talep olayı, piyasayı sıçratıverdi. Aradan geçen günlerle birlikte ilgimiz azalmış olmalı ki, biletix sitesi erken bilet alıp, ucuza bilet elde etme seçeneğini uygulamaya koymuş... Fiyatlar aşağıda, boy boy, kalite kalite sıralanmış, Kurtköy'deki piste gitmediğim için, bir de bu yarışın "yerinde" takipçisi olmadığım için hangi tribünün iyi olacağını bilemem, bir tek bildiğim araçların çıktığı bölgenin en heyecan veren yerlerden olduğu... Şu 40 liralık biletlerden alıp, mayıs ayının son haftasında bir kaçamak mı yapsak bizim Göksel'in mekanlara...

1 yorum:

mischa dedi ki...

Aynen Mika'dan sonra ben de takip etmiyorum F1'i. O zaman McLaren'i çok severdim, hala severim ama o zaman ayrıydı. Ferrari ile çekişme çok güzeldi.

Blog Widget by LinkWithin