18 Şubat 2011 Cuma

Seninleyiz Hagi, Sana İnanıyoruz Hagi


Bu kulübe her şeyini veren bir adam var karşınızda. Beni çok iyi tanıyorsunuz. Galatasaray'a yıllarını veren ve en iyisini yapmaya çalışan bir adam var karşınızda. Oyuncu ve teknik direktör olarak kazanan bir adam var. Gördüğüm kadarıyla gazetelerde benim kulübü milyonlarca Euro zarar ettirdiğim yazılıyor ama bir başka gün ‘en ekonomik hoca’ deniyor. Gerçekten şaşkınım. Artık bu oyuna son vermenizi rica ediyorum”

“Ben her şeyimi vererek güzel başarılar elde ettiğimi düşünüyorum Galatasaray'da”

“Galatasaray'daki bu fatura benim için eksi değil, artı olarak görülmeli. Devre arasında yaptığım şeyler de Galatasaray'a artı getirmiştir. Hesaplamalarınızı iyi yapın. Genç oyunculara verdiğim değer ortada. Geçtiğimiz yıllarda Arda Turan gibi bir oyuncuyu da piyasaya çıkartmıştık. Bunların görülmesi, verdiğiniz emeklerin değerinin bilinmesi gerekiyor. Doğum günümde bir şey yaptınız ve şu anda devam ediyorsunuz. Sizden saygı bekliyorum.”

“Galatasaray'a üçüncü kez gelişim de yine kritik durumdayken oldu. Galatasaray'ı bu duruma getiren ben değilim. İlk günden beri bunu söyledim. Buraya Galatasaray'ı rekabet içinde olan bir takım olması için geldim. Bu zor bir iş. 2 defa bunu yapabildik. Oyuncu olarak geldiğimde güzel işler yaptık. Teknik direktör olarak geldiğimde siz biliyorsunuz neler yaptığımı. Şu anda da görevime başlayalı henüz 2–3 ay oldu. Devre arasında bir şeyler yapıldı. Bu kadroyla 10 gündür beraber çalışıyoruz. Tamam, takım zor durumda belki ama bunun için suçlu olduğumu düşünmüyorum. Bunu başkanımıza da söyledim, şimdi herkesin önünde de söylüyorum.

“Galatasaray'da önemli olan kazanmak ama bu bugünden yarına olacak bir şey değil. Ancak zaman içerisinde bazı şeyleri değiştirebilirsiniz. Mesleğime her şeyimi veriyorum. Futbol hakkında kendi felsefem ve kurallarım var. Bu kuralları ve felsefemi oyuncularım da biliyor. Onu dışında herhangi bir spekülasyon yapılmasın. Oyuncularımın tekrar futbol oynama zevki kazanmasını istiyorum. Bazen iyi bazen kötü oynuyoruz. Sonuçlar bazen olumlu bazen olumsuz çıkıyor. Ancak hedeflerimize ulaşmak için heyecanla çalışıyoruz. Durum bu. Galatasaray benim evim. Bu camiada çok mutluyum, bu kulüp benim için çok önemli. Burada bulunduğum süre içinde elimden geleni yapacağım. Eski Galatasaray'ı geri getirmek için her şeyi deneyeceğim. Kimseden korkmuyorum. Bir tek söyleyebileceğim şey; çalışacağım. Tek başıma değil tabii ki. Galatasaray camiasından hiç kimseye bu durum yakışmıyor biliyorum. Bu durumu değiştirmek için elimden geleni yapacağım. Kolay değil ama çalışacağız.”

“Ben sadece kendi işime bakıyorum. Gerçekten zor bir durumdayız ama camia olarak çok az konuşup çok fazla çalışmamız gerek. Mümkün olduğu kadar kenetlenmeliyiz. Özellikle de taraftarlarımız... Galatasaray'a o kadar şeyler verdim ki o kredi daha fazla olmalı. Bu evin bir adamı olarak bana, o zaman verilmeli. Çalışmak için buna ihtiyacım var.”

“Ne zaman Galatasaray kötü ben buradayım. Ne zaman Galatasaray iyi ben yokum”

“Yürümeyen işleri değiştirmek için bütün sorumluluğu alarak en az 6-7 aya ihtiyaç vardır. Devre arasında bazı şeyleri öğrendim. Sezon sonunda da bazı şeyler yapılacak. Yazdan itibaren de en iyisi olmalıyız. G.Saray'ın ne kadar büyük talepleri olduğunu kimse bana söylemesin çünkü bunları çok iyi biliyorum

“Üç tane kalecimiz var. Zapata büyük tecrübeye sahip bir kaleci. Şampiyonlar Ligi ve Copa America tecrübesi var. Şu anda Zapata kalede. Her kaleci hata yapar, ben ona güveniyorum. Ufuk genç ve geleceği parlak bir kaleci. Aykut da kendisine ihtiyaç duyduğumuz her anda hazır oldu. Bu sezon yolumuza bu üç kaleciyle devam edeceğiz. Sezon sonunda tekrar değerlendirme yapacağız”

2 yorum:

Derda KASAL dedi ki...

yaptığı üç transfer ve aldığı komisyon ile sezon sonu gidebilir. Misimovic'i yedi , Elano'yu yedi , Battal'ı yedi ve eğer yeni sezonda takımda kalacaksa Pino , Neill ve Kewell'ı da gönderecek Hagi efendi. Önce şu sistemsizliği sonra ne yapmaya çalıştığını bi anlatsın sonra tez vakitte ayrılabilir Galatasray'dan.

Unknown dedi ki...

Battal'ı oynatmayan Rijkaard, Elano'dan ön libero yaratmaya çalışan Rijkaard yemedi de geldiği andan itibaren Elano'yu yerinde oynatmaya çalışan Hagi mi yedi?

Blog Widget by LinkWithin