25 Şubat 2011 Cuma

Seninleyiz Hagi, Sana İnanıyoruz Hagi#2

Gheorghe Hagi geleneksel olarak yaptığı Cuma toplantılarından birini bugün yapmış, ortalığı bulandırmaya çalışanlara gereken cevapları vermiş lakin yine anlamamakta ısrar edenler çıkacaktır, o halde atalarımızın çık kıymetli sözü burada devreye girer:"Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az"... Buyurun hocanın sözlerine:

"Elano kendi isteğiyle takımdan ayrıldı. Gitmek isteyen oyuncuyu takımda tutamazdık. Galatasaray'da bulunduğum süre içinde iyi bir profesyonel olarak herkesle iyi ilişkilerim oldu ve herkese saygı gösterdim. Bazı insanlar yaptıkları haberlerle beni vurmak istiyorlar ama bunlar kulis oyunları. Takımımızda işler çok iyi, sürekli çalışıyoruz, yalnızca deplasmanda galibiyete ihtiyacımız var. Türkiye'yi sekiz senedir çok iyi tanıyorum ve yanlı haberlerin neden yapıldığını çok iyi biliyorum"


"Neill ile konuştum, kendisine izin verdim ve o da gidip geldi. Takımın teknik direktörü olarak oyunculara ihtiyaçları oldukları zaman böyle izinler veriyorum. Oyuncularla aram çok iyi. Herhangi bir spekülasyona girmek istemiyorum, Misimovic konusuyla ilgili herhangi bir yorum yapmak istemiyorum. Şu an sadece bizimle birlikte olan oyuncular hakkında konuşmak istiyorum. Galatasaray'da oynamak isteyen ve bunu yapabilen oyuncularla ilgili konuşmak istiyorum. Galatasaray ne demek bunu çok iyi biliyorum. Galatasaray'da oynamak için bir oyuncunun neler yapması gerektiğini, mesleğine saygı göstermesi gerektiğini çok iyi biliyorum. Beni çok iyi tanıyorsunuz ve benim birinci kuralım mesleğine saygı göstermek, antrenmana çıkıp formayı terletmektir. Bunları yapmayan futbolcu ismi ne olursa olsun benim gözüme giremez."

"Fatih Terim'den sonra Galatasaray'a ilk geldiğimde PAF takıma gönderilen beş oyuncuyu geri getirdim, çünkü onların çok iyi profesyonel olduğunu biliyordum. Misimovic'in neden takımımda yer almadığını da yönetime bildirdim. Galatasaray'da sadece futbolcu olarak değil, teknik direktör olarak da iyi işler yaptım. Ben kendimi büyük bir hoca olarak görmüyorum. Futbol sadece bir oyundur, elimdeki oyunculardan en iyi performansı almak için çalışıyorum. Antrenmanı nasıl yaparsanız maçı da öyle oynarsınız."

"Eğer birlik olursak kuvvetli olabiliriz. Bunu zaman içinde başaracağız. Hiçbir Galatasaraylı şu anda bulunduğumuz durumdan memnun değil, yapılacak birçok şey var ama bunun için de ister istemez zamana ihtiyacımız var. Yarın kötü olabilir, öbür gün iyi olabilir, bu önemli değil. Sizin karşınızda oturan kişi önemli değil. Ama kötü zamanda herkesin birlik olması gerekiyor. Ben eski bir oyuncu ve şimdiki teknik direktör olarak ancak bu kadarını söyleyebilirim. En basit şey teknik direktörün değişmesi, bu kolay bir şey. Büyük iş yapmak istediğiniz zaman gerçek bir ekip kurmanız gerekiyor. Buradaki sorumluluğumu biliyorum, çalışıyorum ve ümit ediyorum ki her şey çok güzel olacak. Ancak tabii yarın ne olacağını bilmiyorum. Siz biliyorsanız siz söyleyin bana. Hayatın güzelliği de bu. Disiplinli, organize olan ve takım ruhu içinde çalışan ekip kazanır. Bu nedenle disiplinli ve takım için çalışan oyuncuyu severim. Ben böyleyim, hep böyleydim ve değişmem. Tıpkı eskisi gibiyim. Bir sporcu her zaman şuna inanmalı; 'Hiç kimse benden daha iyi değil.' Ama tabii bunu ispat da etmeli."

"Başarılı bir takım 2-3 sene içinde oluşur, bunu Van Gaal söyledi. Başarılar kazanan Galatasaray 2-3 sene içinde oluştu, iyi bir takım bu kadar sürede oluşur. Büyük işler zaman içinde yapılır"

1 yorum:

nusr@emre dedi ki...

http://spor.milliyet.com.tr/agir-fatura-/spor/spordetay/26.02.2011/1357405/default.htm

Şu haberdeki yabancı düşmanlığına bakar mısın. Sanki bu halde olmamızın nedeni Hagi..
Allah olmayanlara akıl fikir versin.

Blog Widget by LinkWithin