11 Ocak 2009 Pazar

Adanalı


Oktay Kaynarca'nın "Adanalı" dizisini fırsat oldukça izlemekle beraber, Adanalı rölünde oynayan Kaynarca'nın şivesi oldukça yapmacık geldiğinden dolayı pek de hoşuma gitmiyor. Demirgibiyiz blogu gezerken gördüm, bir bölümde Adanalı komiserimiz duvarına Demirspor posteri asmış ve coşturmuş lacivert-mavilileri... Bu resmi görünce aklıma Avrupa Yakasından Dilber Hala geldi. Bir yerlerde okumuştum Demirsporlular Gülse Birsel'i Dilber Halaya Adana Demirspor atkısı taktırmak için mail yağmuruna tutmuşlar. Olay ne kadar gerçek bilemem ama çarşamba akşamları maçlardan fırsat buldukça kaçırmadığım Avrupa Yakasında da lacivert-mavi bir atkı bekliyorum... Hadi be Aslı, Dilber Halaya bir atkı yakışmaz mı?

4 yorum:

pAtriot dedi ki...

Eminim ki Adana'nın yarısı bu olay yüzünden diziyi izlemeyi bırakmaya karar vermiştir..

Ayrıca ADS taraftarlarının da Dilber Hala için yapılmış bir pankartı da mevcuttu..

Adsız dedi ki...

ADANA DEMIRSPORDUR, DEMIRSPOR ADANA

vertumnus dedi ki...

Merhaba Ultras,

Öncelikle bizim bloga ilgin için çok teşekkürler. Bu son dönemde içinde yer aldığımız 2. dizi oldu, "Adanalı"da Oktay Kaynarca; "Canım Ciğerim"de "Adanalı Samim" rolünde Uğur Yücel Adana Demirsporlu olduklarını beyan ettiler. Bir de Avrupa Yakası'ndan Dilber Hala ile görüşmeler vardı (pankartımız var bununla ilgili). Her üçününde linkini koyuyorum aşağıya...

Boşuna demiyoruz, "Adana, Demirsporludur" diye :)))

Adanalı - Oktay Kaynarca:
http://demirgibiyiz.blogspot.com/2009/01/adanal-demirsporludur.html

Canım Ciğerim - Uğur Yücel:
http://demirgibiyiz.blogspot.com/2008/11/canm-cierim.html

Avrupa Yakası - Dilber Hala
http://demirgibiyiz.blogspot.com/2008/11/dilber-hala-demirsporludur.html

selaminko dedi ki...

patriot'a katılıyorum. Turbeyler'e üye herhangi birinin bu dk.dan sonra o diziyi izleyeceğine ihtimal vermiyorum. (Turbeyler = Adanaspor taraftar grubu)

Blog Widget by LinkWithin