15 Ocak 2009 Perşembe

Birlik Beraberlik




NTV'deki 90 dakika programında futbolcuların Skibbe'yi sevdikleri konusunu eleştiriken Hıncal Uluç "Hatırlayın lise yıllarınızı. En çok sevdiğiniz hocalar size bir şey vermeyen, derste sadece geyik yapan tiplerdir. Skibbe de topçulara bir şey öğretmiyor, ondan seviliyor" diye yummuş gözünü, yermişti Alman hocayı. Antalya kapmında verilen barbekü partisinin resimlerini incelerken iki foto özellikle dikkatimi çekti, Skibbe elinde tabak et ve meze kuyruğuna girmişti... "Ben hocayım, bana hazır gelsin" ya da "En önde ben olmalıyım" dememiş, girmiş rastgele sıraya... Hocanın sevilip saygı duyulmasının, takımda birlik beraberlik havası yaratmasının nedeni de bu tip hareketleri işte... Yoksa takım halinde çekilen posterler değil...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

bayılıyorum bu böyle bol keseden geniş geniş söylenenlere... nasıl bişeydir bu ki 20 yıılık bir teknik adama sergen yalçın futbolun f sinden anlamıyor, levent tüzemen sokak çalgıcısı, ahmet çakar türkiye tarihinin en kötüsü ve hıncal bişe anlatmıyor,bilmiyor vs. diyor?
ama futbolcular ise adeta cevap verir gibi ne kadar sevdiklerini sadece söylemiyor gösteriyorlar. ayhan mesala bir maçta öyle sevgi dolu sarıldıki hocaya böylesini görmemiştim ben ama tabi kime ne böyle güzel şeylerden...arda zaten her fırsatta dile getiriyor memnuniyetlerini ama diyorum ya işte ne çare...
son olarak bence skibbe önce duruşu,insanlığı,samimiyetiyle sonra hocalığıyla galatasaray'a yakışmakta.

Blog Widget by LinkWithin