14 Ocak 2009 Çarşamba

"Jose, En İyisi"


Tevez'i izlemeye idip Chelsea maçında izleyemedikten sonra "Bence Tevez Manchester'dan ayrılmalı ve Inter'e gitmeli" diyen Maradona, belli ki milli oyuncusuna "yol yapmak" için Inter kampına gidip Mourinho'ya Arjantin milli forması hediye ettikten sonra yine çarpıcı açıklamalarda bulunmuş. "Tanrının Eli" demiş ki :"Tamam Napoli'nin benim kariyerimde ayrı bir yeri var ama eğer benim top oynadığım dönemlerde Inter'de Moratti başkan olsaydı, ben mavi-siyahlılar için top koşturuyor olurdum" Bir tarafta Moratti'yi överken, bakalım Napoli halkından nasıl tepki alacak. Öte yandan Portekizli hocayı da gazlamayı unutmamış Diego: "Hem medya ile ilişkilerinde, hem futbolcularla olan diyaloğunda benim için en iyisi Mourinho" Zaten kendisine aşırı derece güveni olan ve bazen oldukça küstahlaşan Portekizliyi artık tut tutabilirsen... Yaktın bizi Maradona...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin