23 Ocak 2009 Cuma

Örnek Kişi: Metin Oktay



Hilmi Özcan, futbola dair bir blog yapıyormuş ve bizim blogtan da bir kaç resim kullanacakmış, bu konuda bir mail atmış, "helal hoş olsun" dedik tabii ve kişisel web sayfasını incelerken gördüm fotoyu... Daha önce de görmüş ve başka bir kitapta da adı geçtiği için ikisini beraber koyarım bloga demiş, sonra kalmıştı. Bugune kısmetmiş... Metin Oktay sadece tribünlerde ve gazetelerin spor sayfalarında değil, aynı zamanda örnek kişiliği ile Milli eğitim Bakanlığının okul kitaplarında da yer alıyor... Üstteki resim ilköğretim kitabından alınma, altttaki de lise 2 İngilizce kitabından... Bu arada okul demişken, 15 gün tatil yapacak bütün öğrenci ve öğretmenlere iyi tatiller dileklerimizi iletelim...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizi terkettiğinde 11 yaşındaydım. O zamanlar futbolu sokakta, Galatasaray'ı ise babamdan ve büyüklerimden ögreniyordum. Tam kafamda herşey şekillendi derken o hain kaza çekti aldı aramızdan. Tıpkı bestede denildiği gibi bize O'ndan ve herşeyden geriye kalan sadece Galatasaray oldu...

Teşekkürler u/M

Blog Widget by LinkWithin