30 Ocak 2009 Cuma

Bülent Uygun'dan Bombardıman


Bugün spor haberleri incelerken Bülent Uygun'un Ihlas Haber Ajansına verdiği röportaja rasladım. Pes doğrusu diyerek, söylediklerini hiç yorum yapmadan kopyalıyorum...

"Futbol oynarken askerdim. Teknik direktörlüğe soyunduktan sonra hür general olduk. Hür general bir Yaşar Paşa var, bir de ben varım. Artık generalliğe yükseldik. Bu generalliği hangi ortamda nasıl yapacağım çok önemli. Başarıları benimle aynı frekansta olan, aynı sevgi ve kalpten istekle yaşayan yönetimlerle hangi takım olursa olsun, en büyük başarıları gerçekleştirmek isterim."

"
Arsenal Teknik Direktörü Arsene Wenger, 1 milyar dolarlık takıma sahip olacak ve gelecek Sivasspor'u 3-0, 4-0 ya da 5-0 yendiği zaman dünyanın en büyük hocası olacak. Gelsin, Sivasspor ile beraber Arsenal'i 3-0, 5-0 yensin o zaman ben ona (dünyanın en büyük hocası) diyeyim. Buraya gelsinler, çalışsınlar da onları o zaman göreyim. Türkiye'de o kadar yetenekli hocalarımız var ki. Zaten Türk insanının geninde başarı ve yetenek var. Ama kendi kendimizin farkında değiliz. Yabancı hayranlığına bir tutulmuşuz gidiyoruz. Tutulup gidenler yolunuz açık olsun. Yeni nesil, bunu değiştirecek. Biz Türkler, dünyanın en iyileriyiz. Kalbimizde sevgi var, yeter ki en iyi olduğumuzu bilelim."

"Geçen sezon son maçımızı kaybederek 73 puanla şampiyonluğu kaçırdık. Bütçeleri kısıtlı olan bir takımın tekrar aynı başarıyı gösteremediği bir ortamda Sivasspor, başarısının hem tesadüf olmadığını, hem de bunu istikrara dönüştürebileceğini gösteren oyun anlayışıyla ilk yarıyı lider bitirdi. Dünyada böyle bir başarıyı hiçbir takım başaramadı. Şu anda hem şampiyonluk kovalayan hem de kupayı arzulayan bir Sivasspor var. Çok fazla imkan olmamakla beraber, verilen imkanları kendisine avantaj olarak dönüştürüp yoluna devam eden bir Sivasspor var"

"Hayatım boyunca eleştirilerden hep kendime ders çıkarmaya çalıştım. O dersi de en güzel şekilde çalışan, yeri geldiği zaman ders alan, ders vermem gerektiği zaman da herkese haddini bildirebilecek kadar yürekli bir insanım. Hedeflerim arasında Anadolu takımını şampiyon yapmak var. Bir hedefim daha var; fakat bu bütçeler 4 büyüklerde bulunuyor o hedefim de UEFA Kupası ve Şampiyonlar Ligi Kupası'nı kaldırmaktır. Milli Takım ile Avrupa ve Dünya şampiyonlukları yaşamak var. Bunları sadece hedef olarak görmüyorum. Çalışarak, üreterek, projeler hazırlayarak, bir âlim kadar okuyarak ve hayatım boyunca yaşadığım arifliği de en güzel şekilde kullanıp bu hedeflerimi başarmak istiyorum. İnşallah başarırım"

3 yorum:

Sinan Kolat dedi ki...

kim durur bulent hocanin onunde?
evet yaptiklari kesinlikle basari ve takdir etmiyor da degilim ama ortadaki pedal da fren.
Bir ihtimal, cevresindeki insanlarin bu tip laflarla gaza gelecegini bildigi icin soyluyor bunlari. O zaman bisi diyemiyorum.
Hur general hahaha

Adsız dedi ki...

Yaşar paşa mevzusuna takılmadım değil.. diğer paşalar hür değilmiymiş? herneyse...

bence hoca kendisini yavaş yavaş bitiriyor. megalomanlık, hava atmacılık, aşırı güven vesaire vesaire..
tamam amenna hoş konuşuyor ama sahada futbol oynayan o değil :o) sivasta onu seven sayan oyuncular var elbet takımda iyi fakat bu her gittiği yerde aynı olacak değil..

Fatih terim örneğini düşünün?
imparator ile bu ülkede yaşanmamış başarılar yaşadık..
sonra italya seyahatı çıktı akabinde tekrar eve döndü sonuç? ligi 6. sırada bitirmek elde avuçta kalan çer çöp oyuncular bisürü oyuncu alıp sözleşmeleri feshetmeler..

peki bu fatih hocayı bitirdimi?
benim için hala imparator..

Derda KASAL dedi ki...

durdurun bu Bülent'i Allah aşkına !
adam beni bile futboldan soğutuyor ..

Blog Widget by LinkWithin