30 Ocak 2009 Cuma

Atkı Kolleksiyoncusu


Kaça bu atkılar usta?

Askere gitmeden önce acayıp derecede merak sarmıştım atkı toplamaya, maç önceleri işporta tezgahlarda dolaşır yeni bir ürün var mı diye, forumların atkı takas bölümlerini inceler değiş-tokuş yapacak bir arkadaş bulur muyum diye, deplasmanlarda gizliden rakip takımın bir atkısına para bayılmadn dönmezdim filan... Sonra nedense soğuduk bu işten ama ara ara bakıyorum elimdeki değişik renklere ait atkılara ve "başlasam mı yeniden?" sorusunu geçiriyorum aklımdan... Oldukça meşakatli bir iş aslında atkı biriktirmek, hele de hedef koymadan genel olarak başlarsan, "her türlü atkıyı toplarım" dersen, bitmez, bitiremezsin ve pes edersin bir yerde... Ama kendine belli bir kategori belirlersen, daha kolay olur bu uğraş, mesela sadece grup atkıları ya da belli renklere sahip atkılar filan... Bir de atkı takas işinin bir rant olduğunu gördükçe vazgeçiyorum hobimden... "Şu atkı şu kadar liraya, bu atkı bu kadara" beni çekmez, benim elimdeki atkıların hepsinin bir anlamı vardır, bir hikayesi: "Bunu şu arkadaş şurada vermişti, bunu şöyle değişmitim şu ildeki arkadaşla"... Elimde fazladan grup atkısı yok ama atkı takas etmek isteyenlerin önerilerine de açığım... Hatta şöyle yapalım, bu işe merak saranlar ilanlarını ister maile ister yorumlar bölümüne yollasınlar, sağ menüde yayınlayalım on beş gün süreyle...

47 yorum:

Adsız dedi ki...

istanbulda çok aradım livorvo ve celtic atkısı ama bir türlü bulamadım.
takas edeceğim bişeyim yok ama :o)olanların benim için ayrı bir değeri var.

ama karşılıksız olmaz diyorsanız varsa bahsettiğim atkılar bişeyler buluruz.

hatta bu mevzuyu MİM'leyelim?
belki tadından yenmez bir paylaşım çıkar ortaya.

aayla dedi ki...

bende bu sene başladım atkı koleksiyonu yapmaya ancak yazıdaki gibi çok meşakatli bir iş.
20 TL'lik atkıyı 50 TL'ye satanı,
15 milyon para verdiğin atkıya bir de 10 milyon kargo parası vermeyi,
Tam ucuza bulduğun atkıyı 5 dakikayla kaçırmayı,Öğrenci olduğun için para bulamama sıkıntısı vs gibi birçok sorunla karşılaştm
Ama atkın eline geçince bir mutlu oluyorsun.

Mucoid dedi ki...

Bencede en iyisi koleksiyon yaparken bir kategori belirlemek..

mesela ben uA atkıları biriktiriyorum..2 tanede roma atkısı falan var..

kategorin olmazsa o iş bitmez :D

Adsız dedi ki...

genelde grup atkıları daha cazip geliyor herkese.. mesela bende ultrAslan koleksiyonu yapıyorum ama bunun dışında Galatsaray'ın tüm atkılarınıda alırım..

fakat dediğim gibi bulabilsem livorno ve celtic atkılarını çok istiyorum.

ygtylmz dedi ki...

Vamos Bien , KFY ve Barcelona atkıları aranıyor .

os dedi ki...

3. lig takımı işinizi görür mü bilmiyorum ama, kırmızı-beyaz bir balıkesirspor atkısını gönderebilirim tüm masrafları üstlenip :)

ultras/Movement dedi ki...

@os,
Seve seve kabul ederiz, ki diğer atkı kolleksiyoncuları da bana katılacaktır, nadir bulunan atkılar daha değerlidir kolleksiyonda...

Semt Aşığı dedi ki...

Celtic,Liverno ve Barça atkıları Kabataşdan İnönü(stada)ye yürürken sahilde yol üstünde atkı satan bir abi var onda bile bulunuyor.

Eyüp,Tokat,Üsküdar Anadolu,Vefa 100.Yıl,Avcılar Gençlik bunları kesin bulun görün kullannın.

ultras/Movement dedi ki...

@Semt aşığı
Livorno bulunur mu kesin? Kolleksiyonuma katmak isterim de...

Adsız dedi ki...

@Semt Aşığı;
bahsettiğin iskele önünde duran ağbimi?
umumi tuvaletin yan tarafında hani?

ozdemirmusta dedi ki...

maç sonu stad önü işportadan alınmış milan-sevilla 2007 süper kupa finali atkısı mevcut elimde..

ozdemirmusta dedi ki...

maç sonu stad önü işportadan alınmış milan-sevilla 2007 süper kupa finali atkısı mevcut elimde..

ozdemirmusta dedi ki...

maç sonu stad önü işportadan alınmış milan-sevilla 2007 süper kupa finali atkısı mevcut elimde..

Temur dedi ki...

Ben de bir adet Ferencvaros atkısı var. Yanına bir adet Ujpest atkısı arıyorum. Nasıl bulabileceğimi bilenler yardım ederse sevinirim.

anti dedi ki...

yaklaşık 30 atkılık bir koleksiyona sahibim ben de, her ne kadar bi kategori belirlememiş olsam da.
söğütlüçeşme tren istasyonunu bilenler oradaki alt geçitin en başındaki abiye bi göz atsınlar, çok acayip atkılar oluyor onda ve 1-2 lira. tribündergide bu atkıları 15 liraya satanları gördükçe midem bulanıyor.
bu haberi siz de sağa sola yayın da şu rantçıların işi biraz baltalansın.

samoten dedi ki...

Banada " ultrAslan KARŞI " grubunun hediye ettiği bir atkı var.Hayatta satmayacağım/takas etmeyeceğim bir atkı benim için manevi değeri çok yüksek.
KARŞI grubuna burdan bir kez daha sevgilerimi gönderiyorum.
Kendinize iyi bakın...
---
Bugün Galatasaray için ne yaptın ?
-Sevdim ulan çok sevdim.

y i ğ i t dedi ki...

IRRIDUCIBILI "lazio"

BOYS SAN "inter"

atkıları arıyorum!

Manu dedi ki...

st. etienne atkısı bulabilecegim bir yer var mıdır acaba? zira takaslık pek bir şeyim yok.

özellikle magic fans, green angels temalı.

Blogspor dedi ki...

Ultras Sur atkısı aranıyor :)

Adsız dedi ki...

bende valladolid atkısı var , ama esas ardadığım benim takım flamaları. bende takım flaması biriktiyorum .ilgilenenler le yazışabilirim...

Bay Kerahet dedi ki...

kendim ilgilenmiyorum ancak kabataş'daki motor iskelesinin arkasında yol kenarında atkı satan biri var ilgilenenlere duyurulur.

Özgür Şeker dedi ki...

''ŞEREFTİR SENİ SEVMEK'' Atkısı

http://tribundergi.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=53455

Adsız dedi ki...

zenit atkısı nereden bulabilirim?

scostar dedi ki...

Palermo atkısı aranıyor.

sonfurcan dedi ki...

"ultrAslan BH" "ultrAslan TAYFA" ve "GuardianS" atkılaırını arıyorum...bilgilerinize

sonfurcan dedi ki...

"ultrAslan BH" "ultrAslan TAYFA" ve "GuardianS" atkılarını arıyorum...

Adsız dedi ki...

merhaba yoncaspor atkisi istiyoruz lutfen bizimle irtibata gecin cok tesekkurler hokcuoglu@hotmail.com

Santiago dedi ki...

Galatasaray a dair dergi/atkı vb. ürünler varsa babanızın hayrına gönderebilirsiniz şahsıma.

BatuA dedi ki...

BH - Şereftir Seni Sevmek - Tayfa - atkısı aranıyor elinde olan eklesin fiyatta anlasırız ;
ultrAslan-35_@hotmail.com

semih GÜLER dedi ki...

bende real madrid , ajax veya leeds utd nin atıklarını bulmak istiyorum koleksiyon yapmak gibi bi hevesim yok ama ateşli taraftarı olan takımların arkıları olursa daha ii olur ;) no_fear_18_88@hotmail.com

stalker dedi ki...

bi partizan beograd atkısı bulsam iyi gider hani..

Jordan dedi ki...

@ ultrasmovement keske daha once haberim olaydı 1 senedir tüm atkılarımı cıkardım elimden artık sadece gs var. :)

Musa dedi ki...

http://musantalya.blogspot.com/
buyrun

Ceyhun Coşkun dedi ki...

ultrAslan atkısı satan varsa alıcıyım.C.coskun@hotmail.fr ciddi takas tekliflerimde vardır ..

Adsız dedi ki...

elinde ultraslan KARŞI atkısı olan warsa alıcam arıyorum bayadır..

ARDA dedi ki...

ultraslan KARŞI ATKISI ARIYORUM SATAN WARSA TALİBİM ACİL LAZIM

e dedi ki...

livorno atkısı arıyorum uzun zamandır, bulunursa çok makbule geçer. st. pauli varsa ona da talibim.

dnz88 dedi ki...

sampdoria atkısı arıyorum , nerde bulabilceğimi bilen varsa lütfen yardımcı olsun

Yağız Gönüler dedi ki...

celtic atkısı satıyorum 40 tl'ye. görselini eklemeye çalışıcam. orjinaldir.

Jes Hogh dedi ki...

Elimde Ofspor ve İnegölspor ve Kocaelispor atkıları var. Hepsi tek kat atkılar. İlgilenen olursa benimle irtibata geçebilirler. Çok yüksek fiyatlar istemiyorum maksat işiniz görülsün.. mail: repoffb@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selam koleksiyona yeni başladım bana destek olurmusunuz...eğer eskji püsküde olsa atkı vermek isteyen olursa sametuzer@hotmaiil.com lütfen bekliyorum :) :: : : :

RondoAllaTurca dedi ki...

http://1.bp.blogspot.com/_TFgD1lpJINs/SbubqsyNbfI/AAAAAAAAASI/BI3D9VH7h4Y/S660/31813393hl9.jpg

Adsız dedi ki...

Halkın takımı atkısı almak istiyorum yardımcı olabilcek olan varsa my_angel0068@hotmail.com eklesin..Tolga Topcu

Uğur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Uğur dedi ki...

Arkadaşlar ultas tşörtü arıyorum yardımcı olabilicek arkadaş yada benim gibi isteyen arkadaşlar varsa beraber bir org. yapabilirmiyiz uygun olan var elinde olan buraya yazmanızı bekliyorum

Anıl Koç dedi ki...

İlk olarak aklıma gelen Bordo Beyaz onlar olduğu için.Livorno yada Torino atkısı arıyorum.Fiyatları uçuk olmazsa alabilirim.

Adsız dedi ki...

şereftir seni sevmek ve boys of hell atkıları arıyorum yardımcı olabilirseniz sevinirm : )

cenk.demirel@hotmail.com

Blog Widget by LinkWithin