22 Ocak 2009 Perşembe

"Herşey Oğlum İçin"



Amerikan Futbol Liginde Eagles ile Cardinals takımları arasında oynanacak maçın biletleri satışa çıkar çıkmaz 6 dakika içinde tükenir. Tabii bu maça bilet bulabilenler mutlu mesut maç gününü beklerken, o kadar şanslı olmayanlar da "kahpe kadere" küfrederler. Ama "fanatik derecede Cardinal" taraftarı olup, eline bilet geçmeyince sadece isyan etmek yetmiyor, bir şeyler yapıp, o stadda olmak lazım... İşte "ölümüne Cardinalli" olan Fredy Gutierrez, bir radyonun düzenlediği "Bir bilet için en çılgınca ne yapabilirsiniz?" yarışmasında "Kıçıma dövme yaptırabilirim" der ve radyonun logosuna "kıçına" dövmelettirerek, 4 bilet kazanma şansını yakalar... Böyle bir çılgınlığı neden yaptığı sorulduğunda Freddy :"Oğlum bu maça gitmeyi çok istiyordu. Ben de kıçımı feda ettim" diye açıklama yapar. Bu haberden sonra Cardinals takımı, bizim fedakar babaya sezonluk bilet verir mi bilmem ama ben başkan olsaydım, böyle taraftarı en rahat koltuklarda misafir ederdim...








Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin