16 Ağustos 2009 Pazar

Parçalı Sevdalısıyız


Sağ tarafta bir anket yapmış ve "Bu seneki favori formanız hangisi?" diye sormuştuk. Beklediğimiz gibi en çok oyu sarı kırmızılı parçalı forma aldı ama yeniliklere de düşkün olduğumuz sonucu çıktı anketten, zira mor formanın 366 oyun 159'unu alacağı hiç aklıma gelmezdi, Galatasaraystore'dan gelen mor formaların "peynir ekmek gibi" kapışıldığı bilgileri doğruymuş demek ki... Herkesin zevki kendine ama ben hala bizim rengimiz sarı ve kırmızıdır diyorum, "postmodern" çalışmalara karşıyım... Bir çok başarıya imza atarken giydiğimiz beyaz ağırlıklı formanın bir başka şekli olan 2009-2010 Deplasman beyaz forması ise çok az oy alarak beni daha da şaşırttı...

4 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Parçalı, Galatasaray'ın ruhudur. Sarı-kırmızı parçalı forma, Galatasaray'a özgü bir şeydir. Ne olursa olsun, her zaman 'parçalı' diyorum.

Parçalıyla Parçala Cimbom!

Özgür Şeker dedi ki...

Mor formanın bu kadar çok oy alması şaşırtıcı.

Sekhranikos dedi ki...

Bir fenerli olarak GS parçalı kullansın istiyorum. Öteki türlü sevemiyorum abuk subuk forma denemelerini. Fener çubuklu giysin GS parçalı giysin derbilerde bu kural olsun. Hiç değişmesin.

Unknown dedi ki...

son durum dün galatasaray storedaydım forma için mor forma ellerinde kalmamış bizde bu kadar ilgiyi beklemiyorduk dedi perşembe uefa kupası maçına yetiştirmeye çalışılıyor...

Blog Widget by LinkWithin