30 Ağustos 2009 Pazar

Taş, Madenine Döndü

Bir sene önce bugünlerde taş yerinde ağırdır diyerek Shevchenko'nun Milan'a transferine sevinmiştim. Ama bu sefer taş ana madenine geri döndü. Demek ki, genel tabir ile "gelişmekte olan ülkeler"de 3 aşağı 5 yukarı aynı şeyler oluyor. Bizde nasıl Hakan Şükür, Emre, Okan, Nihat vs. gibi futbolcular şöyle bir Avrupayı turlayıp dükkana geri dönüyorlarsa, Ukrayna için de aynı şeyler geçerli. Hiçbir zaman da bu tip geri dönen futbolcuların bir hayır getirdiğini görmemişimdir, bilhassa eskinin hatrına daha da sorun olmuştur kulüplere.

İşin ekonomik boyutunu Dinamo Kiev açıklamamış, merak ediyorum acaba Tabata'dan pahalı olacak mı?

2 yorum:

ultras/Movement dedi ki...

Ben bizim gazeteler adına üzüldüm, Chelsea2en ayrılacağını açıklayınca hemen Kiev2le imzaladı, boşta kalsaydı ne güzel malzeme olurdu basına: "Sheva G.saray'da" "Sheva, Ben Fenerliyim dedi" vs vs...

aea dedi ki...

7M€ gibi bir rakamdı sanırım. Yani görünüşe göre Tabata'dan daha ucuz :)

Blog Widget by LinkWithin