22 Haziran 2008 Pazar

Noluyor Yav?

Fifa 2004'te buna benzer birşey vardı. Bir bilgisayar takımına karşı oynadığımda ne zaman bir gol atsam adamlar birden taktiği değiştirir, gaza gelir, garip algoritmalar devreye girer ve adamlar beni yenerdi. Buna çözüm olarak ben de bekler bekler 85-90 arası atardım golumu maçı çevirmelerine fırsat vermezdim. Hırvatlar da bu oyundan mı esinlendi bilmem bekledi bekledi sayılı saniyeler kala golu atarak bir nevi benim taktiğimi hem de müthiş bir zamanlamayla uyguladı ama bu bile bize geçmedi. Ağzım açık kaldı...

Turnuva boyunca 390 dakika oynadık. Bunların sadece 9 dakikasında galip durumdaydık. Ve şu an yarı finaldeyiz. O zaman maçların ilk yarısını niye izliyoruz ki, bizim maçlar 21.45'te değil 23.00 civarı başlıyor.
Bir de merak ettim acaba cezalı ve sakat oyuncular nedeniyle sahaya çıkacak 11 bulamazsak UEFA fazladan oyuncu çağırmamıza izin verir mi ki? Yoksa eksik mi çıkarız sahaya?

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin