24 Ekim 2009 Cumartesi

"Allah Nasip Etmesin"



"Fener'e gider miyim? Şöyle bir şey var; insanlar hayatlarında profesyonel olduklarını söylerler. Evet profesyoneliz, herkes profesyonel, yüzde 100. Ben diyorum ki, dediğim şartlar var, yani benim annem, babam, kardeşim paraya muhtaç olmadığı sürece, Allah bana Fenerbahçe formasını giydirmesin diyorum, nasip etmesin. Ben “Galatasaraylı Arda” olarak yaşayayım, hayatımı “Galatasaraylı Arda” olarak devam ettireyim diyorum. Bu, benim bir futbolcu olarak söyleyebileceğim en büyük söz zaten."

Arda Turan
Galatasaraylı Futbolcu

Fenerbahçe'ye gider misinin sorusunu cevaplarken

4 yorum:

TA dedi ki...

basınında duymak istediği birşey sanırım bu. sanki fener yabancı bir takım.düşman bir takım.gazetelerin attığı başlıktan farksız buda.

Adsız dedi ki...

`Ben diyorum ki, dediğim şartlar var, yani benim annem, babam, kardeşim paraya muhtaç olmadığı sürece, Allah bana Fenerbahçe formasını giydirmesin diyorum, nasip etmesin.`

Gören duyan da asgari ücretle Galatasaray'da top oynuyor sanacak. Maçları izlediğim arkadaşlarımla da tartışıyorum bu konuyu ve kişisel tahminim geçtiğimiz yıl başlayan sürecin son halkasını 1-2 yıl içinde Fenerbahçe formasını giyerek tamamlayacak Arda. Arkadaşları, saha içi saha dışı davranışları ile kendisi hakkındaki kanaatim uzun süredir böyle. Gariptir 2-3 yıl önce çok daha akıllı ve forma aşkı ile oynayan bir adamken, geçen süre zihinsel olarak onu çokça geri götürdü. Geçtiğimiz yıl başkan ´Florya'nın 5 kapısı var´ diyerek söylenmesi gerekeni söylemişti ama oradan sonra kaptan yapılması ile haddinden fazla şımartıldı. Lincoln yetmemiş olacak, şimdi de Baros Elano'yu göndertecek herhalde.10 numarayı giymek kolay ama 10 numara top oynamak zor iş. 10 numara adam olmaksa en zoru anlaşılan.

Yönetim adam akıllı uyarmaz o da kendine çeki düzen vermezse bence yolun sonu Metin Oktay yolu değil, Tanju Çolak yoludur. Kişisel kaprislerin takım çıkarlarının önüne geçtiği bir Galatasaray istemiyorum artık.

Utku Yasavul dedi ki...

Elvir Baliç'in kefen giyerim özlü sözünü hatırlattı bana... Seneye Fener'e mi gelecek acaba Arda:)

kutay dedi ki...

hani "fenerde kesinlikle oynamam" dese zaten inanmıycaz.. ama arda yuzunden değil, geçmişte bu olayı yasatanlar yuzunden..
ama şimdi böyle karışık bir söz söyleyınce de, arda'ya guvenımız azalıyor..
ben servet gibi topcu istıyorum "bu işi para için yapıyorum" desin, dobra olsun, mücadelesini yapsın yeter... gectim artık "fenere gittim" diyenlerden..

Blog Widget by LinkWithin