15 Ekim 2009 Perşembe

"Milli Takım Hocalığına Hazırım"



"Milli Takım teknik direktörlüğü benim en büyük hedefim. Milli takım altyapısında çalıştım, pek çok önemli oyuncuyu futbolumuza kazandırdım ve ekibimle bir jenerasyon yakaladık. Milli takıma aday oyuncuların yüzde 70-80'i ile çalıştım. Şu anda benim dışımda bu modelde bir teknik direktör yok. (A) Milli takımda çalışacak teknik direktör milli takımlar altyapısını iyi bilmeli. Milli takıma layık görülmem durumunda göreve hazırım. Milli takımda oynayabilecek, oyuncu topluluğuyla çalıştım. Her açıdan hazırlıklıyım."

Abdullah Avcı
İstanbul B.B. Teknik Direktörü

Milli takım çalıştırıcılığı adaylığını açıklarken

Oy verme şansım olsa, oyum Abdullah Hocaya giderdi...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum abi.. milli takım için yerli hoca düşünülüyorsa benimde açık ara favorim abdullah hoca..

EDDIE dedi ki...

Başarılıda olacağına eminim yani.

Blog Widget by LinkWithin