12 Ekim 2009 Pazartesi

Sayenizde!


Sayenizde!

Ne kebapçısı ne de formacısı
Hepsinden vaz geçtim
Bu meslek dillere düştü sayenizde
E buymuş “hayalperest” gazetecilik dedikleri

Ne haber yazmanı beklerim
Ne de mizanpaj bilmeni
Mesleğe inanmaz oldum sayenizde
Tükenmiş gazetecilik dedikleri

Ne kayınpederine kızarım
Ne de halimize ağlarım
Yüreğim mesleğe küstü sayenizde
E bıktım artık fahişe gönüllerden

Ne bir sütun kadar derin
Ne de emlak eki kadar sakin
Fikirler alt üst oldu sayenizde
Korktum artık çarkların dönüşünden

Haydi

Of Allah’ım of
Nedendir hep zorla sana gelişim
Of Allah’ım of
Ofları tekelledim sayenizde

Of Allah’ım of
Nedendir hep zorla sana gelişim
Of Allah’ım of
Mesleği tükettik sayenizde

Kendimizi kaybettik sayenizde
Kendimizi kaybettik sayenizde
Son kez
Nay niri niri niri nom
Sayenizde

Söz: Ercan Saatçi & Cem Kurel
Beste: Hayalperest

LigTV.com.tr Genel Yayın Yönetmeni Cem Kurel'den Ercan Saatçi'ye tepki...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin