31 Ekim 2009 Cumartesi

Satılık Ceket


Adapazarlı Feyzullah Korkut ismini bugüne denk duyan olmamıştır belki aramızda, lakin bundan sonra bolca duyabiliriz zira gündeme gelmesinin sebebi Hakan Şükür'ün UEFA kupasını kazandığı gece giydiği ceketi satışa çıkarmış olması. peki, bu manevi değeri büyük cekete nasıl sahip olmuş bu vatandaşımız, hemşerisi Hakan ona hediye olarak vermiş... Konuyla ilgili olarak Feyzullah Korkut :
"Hakan Şükür'ün bana hediye olarak verdiği ceketin manevi değeri benim için çok büyük. Ancak ekonomik anlamda zor durumdayım. Başka çarem kalmadı. Manevi değeri çok büyük ceketi satmak zorundayım. Hakan Şükür'ü çok seviyorum. Bu ceketi UEFA kupasını kazandıkları gece giymişti. Daha sonra bana hediye etti" şeklinde dert yanmış... Nerede satar, nasıl star, kim alır bizim ilgi alanımıza girmez, merak ettiğim konu bu ceketin değerinin ne olacağıdır ve futbolu bıraktıktan sonra bir çok yardım organizasyonunda öyle yada böyle bolca boy gösteren Hakan Şükür'ün bu söz konusu para miktarını ceketten sonra Feyzullah Korkut'a verip veremeyeceğidir? İnsan kendisine verilen bir hediyeyi satmak durumuna düşerse, ya cidden kötü durumdadır ya da manevi duyguları sıfırın altındadır, biz birinci seçeneğin üzerinde duruyoruz şu an... Lakin, gündeme gelmek için madalyasını satanları da hatırladıkça, sen nelere kadirmişsin be UEFA Cup 2000 demeden de edemiyoruz...
Son bir not, ufak bir araştırma yaptım, böyle bir ceketi giymiş Galatasaraylı fotosu bulamadım UEFA zaferi sonrası ama aklımın bir yerinde Hakan Şükür ile Mustafa Kocabey'in bu tarz kırmızı ceketli fotoğrafları olduğu yer alıyorum... Arşivcilerden yardım bekliyoruz...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin