21 Şubat 2010 Pazar

"Carlos Bir Kere, Ben Her Zaman!


"Fransa'da mini dünya kupası oldu. O Fransa'ya golünü attı. Ben o an birinci lig takım antrenörüydüm. İki tane kalecim vardı ve benim kaleci antrenörüm yoktu. O işi de ben yapıyordum. O maçtan sonra ertesi gün idmana çıktım kalecilerle. Biri dedi ki: "Hoca okudunuz mu gazeteleri? Bunlar manyak mı? Sen bana böyle golleri her gün atıyorsun?" "Biliyorum" dedim: "Ben böyle golleri sırf sana değil daha önce de atıyordum." O ilk kez hayatında öyle gol attı. Ama televizyonda, Fransa-Brezilya karşı karşıya olunca başka tabii. Ahmet Çakır'a sorunuz: İzmir'deki rövanş maçı öncesi gittik Atatürk stadına. Çıplak ayakla vurdum. "Şuradan vuracağım, böyle gidecek, nonstop gidecek" dedim. Şimdi de gösteriririm. Öğrenmişim biliyorum."

Cevad Prekazi
Galatasaraylı eski futbolcu

Galatasaray Dergisine verdiği röportajda Roberto Carlos'un firikiğinden daha iyi vuruşlar yaptığını belirtirken

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yürü bee..

Blog Widget by LinkWithin