6 Şubat 2010 Cumartesi

İlk Yalan!

"Bir kere yalan söyledim. Onda da babamın ilk ve tek tokadını yedim! Evimizin üstünde bir meyva bahçesi vardı. İçinde de güzel bir ayva ağacı.. İki tane kopardım. Ama öyle böyle değil, tabiri caizse kafam kadar ve mis gibi! Eve getirdim. Annem sordu, "Nereden aldın?" diye. Bahçenin sahibi verdi, dedim. Meğerse adam evimizi biliyormuş. Arkamızdan gelip şikayet etti. Sonra ayvayı da tokadı da yedik yani.."

Ertuğrul Sağlam
Bursaspor Teknik Direktörü

Çocukluğunu anlatırken

2 yorum:

M.T dedi ki...

Olsun be hocam. Senin de tek yalanın bu olsun. Şu kirlenmiş futbol dünyasının içinde yıllardır değişmeyen, asil çizgini korudun ya. Senin canın sağolsun.

Caimanes dedi ki...

Bende sabah bu anıyı blogumda paylaştım..İlk ve tek yalanını Hocamızın..
Adam gibi Adamsın Ertuğrul Hoca..

http://futbolunaskerleri.blogspot.com/2010/02/gunun-ans.html

Blog Widget by LinkWithin