3 Şubat 2010 Çarşamba

Hasan Şaş ve Saba Tümer


Hasan'ın ne kadar Galatasaraylı olduğunu, bir o kadar da espiriktüel olduğunu bilmeyenimiz yok aslında, maçlarda hırsından sağı solu tekmeler, gol attığında sevincini nasıl yaşayacağını bilemez, kamplarda ve idmanlarda da takımın neşe kaynağı.... Dün gece Saba Tümer'in CNN Türk'teki programına katıldı "Şaş" ve anlattıklarıyla hem stüdyodakileri hem de ekran başındakileri kırdı geçirdi. Aslında anlattıkları benim için ikinci baskıydı, zira NTV Spor'daki Yenilsen De Yensen De programına Bilgin Gökberk ile katılmışlar ve orada da almıştı sazı eline. Dün geceye özgü ise Dünya Kupası sırasında uçağın türbulansa girmesi sonrası yaşadıkları var ki, kara mizah sanatına başarılı örnek olabilecek türdendi. Ergün'ün rüyasında dişlerinin döküldüğünü görmesi, ki toplu ölüme dalaletmiş, sonrası uçağa binmeleri ve uçağın irtifa kaybetmesi ile herkesin panik içinde kalıp, dua etmeye başlamasını bakın nasıl anlatıyor Hasan: "Bildiğim duaları okuyorum ama zaten 4-5 tane hemen hepsi bitiveriyor, tekrar baştan okumaya başlıyorum, en sonunda dedim ki 'Allah'ım bana acısız ölüm nasip eyle'... Baktım hemen önümdeki koltukta Hakan Şükür var, o her türlü duayı biliyor, okudukça okuyor, bende dua kalmayınca 'Allah'ım Hakan Şükür'e katılıyorum" dedim". Hasan'ın Saba Tümer'in sorduğu "Sen Hakan Şükür posterlerine bakarak büyümüşsün?" sorusuna da bomba bir cevap vererek kanapeden düşmeme neden oldu: "Evet, ben Simoviçleri, Prekazileri izleyerek büyüdüm. Hakan konusuna gelince, o benden önce başladı Galatasaray'da oynamaya, napayim yani babası daha önce ş'apmış"
Espirileriyle, konuşma tarzıyla Hasan, dün gece yarısı oldukça güzel anlar yaşattı izleyenlere ama benim ona bir nasihatim olacak, Fenerbahçe maçları öncesi soyunma odasında Mondragon'un "etrafı mumlarla donatması" hikayesini anlatırken komik olması açısından mübalağ sanatını pek fazla kullandı. Dost meclisleinde bu tip mubalağlar hoşa gider ama bizim memlekette bunu gerçek adledebilecek o kadar insan var ki, dikkatli olmak lazım bazı lafları kullanırken...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

saba tümer gülerken hasanın "kim lanbu neredeyim ben" bakışı çok komikti

fT dedi ki...

bir de dünya kupasında attığı gole sevinmemesinin nedenini anlattı, hasan:abilerden biri serbest atışı öne doğru aç dedi, diğeri geriye aç kafa vuracağım dedi.
saba:ee sen naaptın?
hasan:tam ortalarına attım topu.
saba:hahahahaha.....hahaha..ve uzar gider :)
bloguma beklerim

http://matchdayrain.blogspot.com/

Blog Widget by LinkWithin