30 Ocak 2011 Pazar

"Artık Gitme Vakti Geldi"


Bursaspor'un başarılı kalecisi Dimitar Ivankov, Galatasaray maçının ardından Bulgar basınına verdiği demeçte artık Bursaspor'da misyonunu tamamladığını ve önümüzdeki sene futbola başladığı takım olan Levski Sofya'da oynamak istediğini belirtmiş. Aşağıda Ivankov ile yapılan röportaj yer almakta, buyurun:

-Türkiye'de bir kez daha büyük bir takımı yendiniz, Galatasaray'a karşı kazanma istatistiğiniz devam mı ediyor?
-Böyle bir istatistik yok ama biz onları ilk yarıda deplasmanda yendik, şimdi de kendi evimizde kazandık. Fakat, onlar eskisi gibi güçlü değiller, ligte iyi gitmiyorlar ve bence biz kazanmayı hak ettik...

-Trabzonspor'un lider olmasına rağmen, hala şampiyon olma şansınız var. Bursaspor'un tekrar tarih yazacağına inanıyor musun?
-Kesinlikle geçen sene ve bu sene işler iyi gidiyor. Bu sene şampiyonluk zor ama neden olmasın? Biraz şansa ihtiyacımız var ve derbileri kazanmamız gerekiyor. Her şey olabilir...

-Sene sonunda Bursaspor ile kontratın bitiyor. Ne yapacağına karar verdin mi? Kulübünle yeni bir sözleşme için konuştun mu?
-Bu aşamada yeni bir kontrat için konuşmadık fakat benim isteğim Bursa'dan ayrılmak. Seneye burada kalmam bence zor. Birkaç takımla görüşmelerim var ve artık değişilik yapmaktan yanayım zira bir yerde altı sene bulunmak oldukça fazla. Benim dileğim bu yönde ama herşey kulüple yapacağım görüşmelerden sonra belli olacak. Kısaca, ayrılmayı kafama koydum...

-Yani, altı sene geçirdiğin için Türkiye'den ayrılmak istiyorsun...
-Evet, benim dileğim bu yönde. Fakat, önce bu sezonun bitmesini bekleyelim. Yaşantımda değişiklik istiyorum fakat dediğim gibi sezon sonunda daha detaylı konuşabilirim transferi...

-Seninle ilgilenenlerin olduğunu düşünüyorum...
-Evet, benimle ilgilenen kulüpler var ama net bir şey yok henüz. Yaşım ilerliyor ama kaleciler uzun yıllar futbol oynayabiliyorlar. Fiziksel olarak kendimi oldukça iyi hissediyorum, ayrıca oynadığım maçlarda da başarılı performans gösteriyorum ki bir çok teklifin gelmesi şaşırtıcı değil benim açımdan. Dediğim gibi bir kaç takımla görüşmelerim var ve daha iki sene oynayacak gücü kendimde görüyorum...

-Kendinde hala futbol oynayacak gücü görüyorsun demek?
-Zaten bu gücü görmesem bırakırım. Aslında, sevmediğim ve zevk almadığım bir işi de yapmam. Bu aşamada da futbolu bırakmak istemiyorum çünkü dediğim gibi hala kendimde kaleyi koruyacak gücü görüyorum.

-Son olarak doğrudan şu soruyu soracağım: Bundan sonraki takımın Levski mi olacak?
-Her şey mümkün. Saklamaya gerek yok, Levski benim sevdiğim bir takım. Orada oynamak için de elimden geleni yaparım ama bu aşamada ben Bursaspor'un oyuncusuyum ve sezonun bitmesini bekleyeceğim böyle bir transfer için. Büyük bir zevkle Levski'ye dönebilirim ama onların da çok iyi ve genç kalecileri var...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin