16 Ocak 2011 Pazar

Hayırlı Olsun


"Çapulcu taraftara!" bilet satılmayıp, kongre üyelerine yollanılan özel davetiyeleri eşlerinin 600-700 lira gibi fiyatlarla internet sitelerinde karaborsa sattıkları açılış maçına gitmek içimden gelmedi, zira ne bu Galatasaray benim Galatasaray'ımdı, ne de o stad benim stadımdı...

Gitmedim maça, şahit olamadım olan bitene...

Konserli ışık gösterileri, protestolar, ıslıklar, alkışlar, zevksiz oyun, Anıl'ın tarihe geçmesine ramak kalması
hakkında hafta boyunca taraflı ve tarafsız çok yorum okuyacağız
lakin
Adnan Polat'ın son cümlesi hakkında yorum yapmadan da bitirmek istemiyorum yazıyı:

"Böyle muhteşem bir geceyi bozanlar var. Kim olduklarını tespit edeceğiz ve gerekeni yapacağız"

demiş Başkan...

Tribünde meydana gelen her kötü olayda "çapulcu taraftara!" çatmaya alışanlar, yine alışılmış cümlelerinden birini sarf etmişler
lakin
bu defa ok hedefi vurmadı, "10 lira verip stada gelen çapulcu taraftar" yoktu ki tribünde...

Neyse...

Elveda Sami Yen, hayırlı olsun Türk Telekom...

2 yorum:

eren kıyak dedi ki...

o çapulcu dediği taraftarlar ne olursa olsun takımı için boğazından kesen ya da başka b birşeylerini feda ederek gelmiş çapulcular. dün akşam zaten orda taraftar yoktu seyirci vardı. artık endüstriyel futbola tribün olarak hoş geldin diyoruz.

roland deschain of gilead dedi ki...

sultan efendi
"bu kişileri tek tek tesğit edip bir daha stada girişlerine izin vermeyeceğiz" buyurmuş.
ne uğraşıyorsun ki tespit için, kimlere davetiye verdiğin belli, tek tek ara hepsini işte.

Blog Widget by LinkWithin