3 Ocak 2011 Pazartesi

Ermal Kuqo, Galatasaray ve Hedefler...


Ermal'i anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum artık. "Parçalının ruhunu" kendisi ve takım arkadaşları yaşatıyor ve biz de bundan büyük keyif alıyoruz. Ermal bugün resmi siteye bir röportaj vermiş. Tam metni aşağıda. Yeni yılın bu ilk günlerinde hazır Galatasaray galibiyetleri sıralarken Ermal'in açıklamaları da bonus gibi görülmeli. Biz sizin her zaman arkanızdayız Ermal, siz yeter ki "yürüyedur"un...
-------------------------------------------------------------------------------------

Ermal Kurtoğlu: “Sezon Sonuna Odaklanıyoruz

Galatasaray Cafe Crown’un başarılı oyuncularından Ermal Kurtoğlu, Beşiktaş Cola Turka maçının ardından sitemize açıklamalarda bulundu.

Takımımızın 73-71’lik skorla üstün ayrıldığı Beşiktaş Cola Turka karşılaşmasında 22 sayı ve 6 ribaund üreten Ermal Kurtoğlu, Fenerbahçe Ülker ve Beşiktaş Cola Turka galibiyetlerinin önemli olduğunu ancak takım hâlinde sezon sonuna odaklandıklarını vurguladı.

Sezon başında Efes Pilsen'den takımımıza katılan Ermal, “Hâlâ bazı eksiklerimiz var. Birçok şeyi daha üst seviyede yapabiliriz. Beşiktaş Cola Turka maçında da, oyununun genelinde iyi oynasak da, bir üç-dört dakika rehavetimiz, rakibimizin 14-0’lık seri yakalamasına neden oldu. Eksiklerimiz var. Ama olumlu gelişmeler de var bir yandan. Sezon başından itibaren yaptığımız çalışmaların, her ne kadar fiziksel olarak ağır olsa ve tatil yapma imkânımız olmasa da, karşılığını almaya başladığımızı gördük. Bizim için önemli” dedi.

Ermal Kurtoğlu, Koç Oktay Mahmuti’nin sezon başından beri kendilerine aşılamak istediği bir anlayışın olduğunu anlatarak, “Bu galibiyetler, takım sistemine duyduğumuz inanca uyum sağlamamız açısından bizlere yol göstermiş oldu. Çok çalışmak, çok iyi müdafaa yapmak, takım ruhunu ortaya koymak, saha içerisinde birbirimize sürekli yardım etmek… Tüm bunları yaptığımız sürece, mücadele ettiğimiz sürece ve taraftarımız bize destek olduğu sürece, bizim gerçekten iyi bir şansımız olacaktır” diye konuştu.

Derbi galibiyetlerinin ardından henüz bir şey kazanmadıklarını söyleyen Ermal, “Yalnızca iki maç kazandık, şampiyon olmadık. Kimse bize madalya vermedi. Yine de önemli tabii, playoff maçları bunlar. Sezon sonunu düşünmek lazım. Esas maçlar o zaman oynanıyor. Gerçek mutluluk da o zaman yaşanıyor. Orada kaybettiğimizde, bu kazandıklarımızın hiçbir anlamı olmaz. O yüzden biz sezon sonuna odaklanıyoruz. Hedefimizin ne olduğunu biliyoruz. Ona göre konsantre oluyoruz, sahaya çıkıyoruz. Ve ona göre de oynuyoruz” ifadelerini kullandı.

“Galatasaray Bana Adeta İkinci Bir Şans Verdi”

Son iki sezonda İspanya’da Power Electronics Valencia ve Türkiye’de Efes Pilsen formaları giyen başarılı oyuncu, kariyerinin bu bölümünde basketbol oynamayı unutmadığını belirtti.

Ermal Kurtoğlu, “Galatasaray ise bana adeta ikinci bir şans verdi. Buna gerçekten çok ihtiyacım vardı. Ayrıca neler yapabileceğimi bilen, beni iyi tanıyan bir antrenöre de ihtiyacım vardı. O isim de Oktay Mahmuti’den başkası olamazdı. Hiç düşünmemiştim zaten. Çok büyük bir camiaya geldiğimin bilincinde olarak teklifi kabul etmiştim. Bu iki neden benim için oldukça önemliydi. Ama ben de sezon başından beri yaptığım çalışmalarla bunun hakkını vermeye çalışıyorum” ifadelerini kullandı.

İşini daha iyi yapabilmek için ailece özveride bulunduklarını söyleyen 30 yaşındaki sporcu, “Eşim de bana bu konuda destek oluyor. Düşünün, ben maçtan önce –kendi evimin içinde- iki gün ayrı bir odada yaşıyorum. Gece herhangi bir sesten etkilenmemek, uykumu iyi alabilmek adına tek başıma uyuyorum. Bunun karşılığında, sahaya çıktığımda da, başarılı performans için elimden geleni yapıyorum” diye konuştu.

Beşiktaş Cola Turka karşılaşmasının ardından TBL’de 2000 sayı barajını aşan Arnavutluk doğumlu oyuncu, “Ben hiçbir zaman bencil bir oyuncu olmadım. ‘Bugün çıkayım da, 20 sayı atayım. Herkes benden bahsetsin’ demedim. Benim için önemli olan takımın başarısı, galibiyetler almak. En sonunda, basketbolu anlayan ve bu işi bilen herkes, takıma ne kadar faydalı olunduğunu görebilir. İşimi yapmaya çalışıyorum. Bir gün 20 sayı atarım, bir gün 5 sayı. Ama maç boyunca takımıma katkı vermişsem, kendimi iyi hissederim” dedi.

Ermal Kurtoğlu, takım arkadaşları için de şu sözleri kullanmayı tercih etti: “En büyük temennim, saha içerisinde –hem savunmada, hem hücumda- takım olarak birbirimize sürekli yardım etmek. Bizim takımdaki tüm oyuncular da bu şekilde düşünüyor. Ben bir maçta daha az sayı attığı için yüzünü düşüren hiç kimseyi görmedim. Bu çok güzel bir gelişme. Allah nazarlardan saklasın hepimizi. Umarım bu şekilde devam eder.”

Ayak tırnağındaki rahatsızlığa karşın anesteziyle Fenerbahçe Ülker ve Beşiktaş CT maçlarına çıkan Ermal, bir günlük dinlenmenin ardından daha sağlıklı olacağını belirtti. Tecrübeli oyuncu, Pazar günü oynanacak Olin Edirne maçında ise sahadaki yerini alacağını sözlerine ekledi.

(kaynak: www.galatasaray.org)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin