28 Eylül 2009 Pazartesi

Bira-Votka-Şarap

Göztepe tribünlerinden Genç Gaziemirliler'in bestesi...
Dikkat: Küfür İçerir, uyarması bizden...



Müptelayım artık sana asla veremem ara
ayıramaz artık bizi ne karı nede para
sana her gün zam yapsalar olsanda 20 lira
senden vazgeçersem ibneyim bira !
Ara sıra hafızayı silsende ne fark eder
senden gelen bütün dertler inan her şeye değer
bir 70lik ...istanblue 2de redbull yeter
votkasız geçen günler ölümden beter.!
Sabahları cırcır olup çeksekte hep ızdırap
cefasını biz çekeriz sen yeterki kafa yap
birde çok ucuz olmasan Halimiz valla harap
sana mecnun gibi aşığım şarap!
Esrara beste yapmadım hiç sevemedim gitti
geçen bi duman almıştım film koptu hayat bitti
birdaha hayatta içmem olmuşum keto gibi
içene helal olsun çok sağlam bitki!
Piiz yaptığımız zaman caz yapan değilmisin
söyle bana ey manita kafamdan güzelmisin ?
sanki çokda s....desin ya içki ya ben dersin
yanlış anlamada y.... yersin !

[ Gaziemir'li Raye 1925... ]

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin