18 Eylül 2009 Cuma

Panathinaikos:1-3:Galatasaray



CNNTürk'te dediler, sonra TNT dediler,
şifresiz yayınlayacağız diye kıyameti kopardılar,
maçtan önce alt yazı geçirdiler maç "şifresiz" diye,
maç başladı koydular yasağı, izletmediler maçı...
Şimdi bahaneler uyduracaklar, yok uyduya koyduk şifre,
karasalda herkes izledi,
başka memleketlerden izlemesinler istedik,
uluslararası yayın anlaşmaları var hikayelerine sığınacaklar...
Ne derseniz boş!
Kimse kanmaz size...
Bugünden sonra benim evde izlenmeyecek sizin kanallar,
okunmayacak sizin gazeteler, dergiler...
"Çok ta tın" dersiniz, bir kişiyle ne olacak,
vardır belki bizim gibi, 70 milyonda...
Olmasa da fark etmez, siz bu kafayla giderseniz bizim saflar çoğalacaktır...
İzletmeyince maçı Galatasaray sevgimi mi öldürdünüz,
bana receiver mı aldırdınız,
paketlerinize üye mi ettiniz,
D şıkkı, hiçbiri...
Elinize ne mi geçti,
Nefret!
Tiksinti!
ve ilk hasadı da bugün biçtiniz:
ADSL'imi TTNet'ten sizin Smile'a geçirecektim
Kalsın be kardeşim, ne gerek var...

Not:Maçın ikinci yarısını canlı, gece de tamamını banttan izledim, bu seferlik maç yazısı Parken'den gelecek, sinirden yazmak gelmedi içimden. Kusura bakmayın...

2 yorum:

Sade dedi ki...

tam destek! yazıdaki duygulara aynen katılıyorum.

blogger dedi ki...

aynen bende doğan medya grubundan nefret ediyorum ve hiçbir kanalını gazetesini dergisini hiçbirşeyini takip etmiyorum. dolandırıcılarla işimiz olmaz.

Blog Widget by LinkWithin