16 Eylül 2009 Çarşamba

Rooney Coşmuş Tutan Yok!


Şu twitter denen meret bizi de aldı çarkına, facebook'a ne kadar uzaksam, twitter'a o kadar yakın hissediyorum kendimi. PC başına oturduğumda kim ne yazmış diye bakmadan, başlayamıyorum bloga yazı girmeye, yine yemekten sonra bakarken "tweetlere" Rooney'in coştuğunu gördüm. Artık gerçek Rooney midir, değil midir bilmem ama "RealWayne Rooney" adıyla yazan kullanıcı, ki kuralar çekildiğinde "hindi" espirisi yapıp, memleketi ayağa kaldırmıştı, dünkü maçla ilgili üç yazı yazmış:
"Herkes gibi ben de oyundan çıkarılmayı istemiyorum ve hoca beni çıkardığında haklıydı çünkü hafta sonu kritik bir maç var ve işimi yapmıştım" derken, Ferguson'dan belli ki sağlam fırça yemiş, özür ayaklarına yatıyor kulübedeki krampon fırlatma mevzusundan sonra... İkinci yazısında ise Beşiktaş taraftarlarına muhteşem gece için teşekkür edip, en büyük taraftarın Manchester United taraftarı olduğunu dile getiriyor, ama en son mesajla gene de Rooney'liğini yapıp, veriyor ayarı Beşiktaşlılara: "Ve siz hala Old Trafford'a geleceksiniz ve sizi yeneceğimize eminim."

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin