30 Ekim 2010 Cumartesi

24 Asist!!!


Nba benim özel ilgi alanımdır yıllardır. Zamanında bizim ligi izlemez yine NBA'i izlerdim. Yeni sezon başladığı için uykusuz geceler başladı. Sabahları yaptığım ilk iş de nba.com'a girip istatistik, yorum falan kovalamak. Bu sabah yine gezinirken Semih'in Boston'da oynamasından dolayı (daha doğrusu daha oynayamadı) istatistiklere girince baktım ki Rondo isimli şahsın asist hanesinde 24 yazıyor. Bu 24 asisti bir de normal sürede yapmış beyfendi ben maç uzatmaya gitmiş midir diye düşünürken. Bir süre ekrana bakıp kaldım sanırım. Malum sezon yeni başladı ama Rondo'ya iki çift sözüm var:

"Rajan Rondo sana sesleniyorum. İnsan gibi davran. "24 asist" de ne demek!!! Bir de 10 sayı, 10 ribaunt'u da var. Triple double'a mı şaşırırsın 24 asiste mi? Sezon yeni başladı daha bünye kaldırmıyor. Lütfen arkadaşım!!!" Şaka bir yana çok sevdiğim bir oyuncudur. "Büyük" olma yolunda ilerliyor günden güne...

1 yorum:

S.Dyrn dedi ki...

miami maçında yaptığı 17 asistle oha dedirtmişti bana ama anlaşılan durmaya niyeti yok.

Blog Widget by LinkWithin