19 Ekim 2010 Salı

Bak Sen Konuşana

"Arda'nın Türk futboluna ve Galatasaray'a ne verdiğini tartışmak gerekir. Bu kadar çabuk yıldız demek doğru değil. Yıldız futbolcu dediğin zaman takımı 2-0 yenikken 3 gol atıp maçı kazandırıyorsa yıldız odur. Arda yıldız mı, nerde ne yapmış? Arda Galatasaray'ı tek başına şampiyon mu yaptı? Skoru değiştirme özelliği yok. Hava Topu özelliği yok. Şut atamıyor. Golcü değil. Medya Arda'yı yıldız yaptı. Benim için yıldız Baros, Guti, Alex'tir. Arda yetenikli olabilir ama yıldız değil"
Tanju Çolak
Eski futbolcu

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hangi kısmı yanlış söylediklerinin.. tamam ilk gençliği geçeli çok oldu stada pek sık uğramaz maçlara yan gözle bakar olduk ama hafıza burada hala. düşünüyorum düşünüyorum.. misal hasan şaş'ın 10 tane maçını sayabilir insan onu gözünde efsaneleştirecek ama arda için çıkmıyor nedense. arda'nın yıldızlığı yusuf şimşek'in yıldızlığı kadardır benim gözümde fazlası değil..

alperensaylar dedi ki...

iyi de kendisi, baros, guti ve alex'in de 2-0'dan 3 gol atıp maçı çevirdiğini zannetmiyorum

Ozan dedi ki...

zaten takımın içinde satılık adamlar olmasa baros tek başına alır maçları

Adsız dedi ki...

Bu futolcularda paradan bol bisey yok ayrı bir gezegende yasıyorlar.Arda'nın ceyiz derdi yok is derdi yok 23 yasında evlenilmez diye bir engel mi var Al kızı git evlen karın olarak gogsunu gere gere gez dolas

Blog Widget by LinkWithin