22 Ekim 2010 Cuma

Galatasaray Büyük Bir Kulüptür

“Zor bir durumda G.Saray’ı seçme nedenim, 1996’da seçme nedenimle aynıdır. Oyuncuyken de aynı nedenle seçtim; G.Saray büyük bir kulüptür, Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük kulüpleri arasındadır. Her zaman söylüyorum; G.Saray’da teknik direktörlük yapmak büyük şereftir.

Galatasaray adı geçen her yerde kazanmamız gerekiyor. Mücadele edeceğiz ve kazanmak için çıkacağız. Ama ben bir maç için gelmedim. Evet bu bir derbi maçı. Orada güzel şeyler yapmak ve bu maçtan 3 puan çıkarmak istiyoruz. Bunun arkasında G.Saray tarihi ve her şeyi var, ama benim buraya gelişim genel bir iş yapmak. ..... ...... Fenerbahçe’ye saygım her zaman büyüktür. Ama biz de Galatasaray’ız. Kazanmak için mücadele edeceğiz.”

İmza atarken G.Saray kulübüne imza attım. Galatasaray’ın bana ihtiyacı olduğu her zaman hazırım. Zevk ve heyecanla buraya geldim.

G.Saray benim için önemli ki, oğlumun doğum gününde bile G.Saray için buradayım, oğlumun yanında değilim. "

Gheorghe Hagi
Galatasaray Teknik Direktörü

İşte bu sebeple sana güveniyor ve sana inanıyoruz be Gica...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin