27 Mart 2009 Cuma

Anlayan Beri Gelsin


İzmir'de bir panele konuşmacı olarak katılan Bülent Uygun yine gündem yaratacak sözler etmiş, ağzından çıkanı kulağı pek duymamış. Buyurun "General Bülent"in sözlerini okuyalım:

"İstanbul'da Laila, Sivas'ta Lailaheillallah. Ben Sivas'a gittiğimde oralardan içki satın alan futbolcu olduğunda haberim olsun diye büfecileri gezdim. İçki satın alan futbolcuma dedim ki, 'O aldığın beş biranın dördünü dolabına koy, birini iç.' Pavyona giden futbolcumun hemen arka sırasında dururum, ensesine tokat vurmak için. Futbolcularım da limiti aşmadan eğlenecekler. O yüzden sanırım İzmir'e benim gibi bir hoca lazım"

Askerdin, "general oldum" dedi, şimdi de müftü mü oldun Bülent Hoca... Bu sözlerden neyi anlamak lazım şimdi... İstanbul'daki topçuların "ayyaş,sarhoş, dinsiz" olduklarını mı, Sivas'takilerin "günlerini ibadetle geçirdiklerini" mi? Başka bir mantıkla Suudi Arabistan ya da İran Milli takımlarının Dünya Kupalarında fırtına gidip esip sürekli en zirvede olmaları gerekirken, "su gibi" bira tüketen Alman ve İngilizlerin şampiyonlar liginde ve Dünya Kupalarında ilk turlarda elenmeleri gerekir... Son cümle de daha ilginç: "İzmir'e benim gibi hoca lazım" Bu ne demek? İzmir topçusu boş vaktini barda-pavyonda mı geçiriyor, yoksa İzmir denince Bülent Uygun'un aklına "inançsızlık" mi geliyor? Ya İzmir'in bütün hocalarını tek kalemde silmesine ne demeli... Ben bu sözlerden bi'şey anlamadım, anlayan beri gelsin...

5 yorum:

PENALTY dedi ki...

Bu adam dünyanın en antipatik adamı. Kendinden nefret ettirmek için bir insan bukadar mı uğraşır. Ama hakkını verelim bu işi acaip iyi başarıyor. Tek dileğim şudur ki şampiyonluk son maça ve de Galatasaray-Sivas arasında kalsın..

Adsız dedi ki...

Bir karakteri marka yapabilmek için önce o karakterin var olması lazım.

maRco dedi ki...

gavur izmir muhabbeti işlemiş generalimizin kafasına. izmirliyim allahıma bin şükür bu adamı hiç sevmezdim şimdi nefret ediyom senden. işallah izmirli seyirciler bunun sözlerini unutmazda bir izmir takımıda önümüzdeki yıl 1. lige çıkar. unutmazlar işallah izmirlilerde bu adama bi güzel ağız payı verirler. şovmensin sen be adam

alengir dedi ki...

İzmir "Gavur" ya belki ona bir gönderme yapmak istiyordur kendince...

[as] dedi ki...

kifayetsiz muhteris...

Blog Widget by LinkWithin