25 Mart 2009 Çarşamba

Söyleyene Bak


"Sakın kimse yorgunluk bahanesinin arkasına saklanmasın.. Takımın iskeleti gencecik çocuklardan oluşuyor.. Gece kulüplerinde gezeceklerine adam gibi dinlensinler, maçlara hazırlansınlar.. Sonra da çıkıp toplarını oynasınlar.. Bu yorumları yaptığım için de bana hiiiç kızmasınlar.. Çünkü kariyerim boyunca aynı şeyleri çok yaşadım, bu işlerin faturasını çok ödedim.. İstanbul’un her yerini dolaşıyorum, kimin sahada niye dolaştığını iyi bilirim.. Şimdilik sadece bu kadarını söylüyorum.."
Sergen Yalçın
Televizyon Yorumcusu


Öğrenciler lise 1 sınıfına ilk geldikleri günden itibaren başlarız nasihatlere"Oğlum, kızım, okuyun da adam olun. Sizi tek kurtaracak şey okumaktır" diye. Kulak ardı edilir. Lise 2 ve sonrası okulda son seneleri de haylazlık ve haytalık içinde geçer ve mezun olurlar büyük bir sevinçle. Atılırlar dışarda onları bekleyen acımasız hayatın kucağına. Onlar gider yenileri gelir, öğretmenler hancı, öğrenciler yolcu... Bir gün eski mezunlar gelir vefa gösterip ziyarete öğretmenlerini, hoş-beş muhabbeten sonra, laf gelir hayata ve zorluklarına... Etrafta bir kaç yeni yetme de vardır okul koridorunda öğretmeni ile mezun abinin konuşmasına kulak kabartan... Bizim mezun onlara döner ve der ki: "Oğlum, okuyun da adam olun. Bizim gibi olmayın."

1 yorum:

aksilaz dedi ki...

Hakkını yememek lazım öz eleştiride yapmış

Blog Widget by LinkWithin