28 Eylül 2008 Pazar

Derbiler



Everton: Howard, Hibbert (Saha 63), Yobo, Jagielka, Lescott, Arteta, Neville, Fellaini, Osman, Cahill, Yakubu. Yedekler: Nash, Baines, Castillo, Vaughan, Nuno Valente, Rodwell. Kırmızı kart: Cahill (80). Sarı Kart: Fellaini, Yakubu, Neville.

Liverpool: Reina, Arbeloa, Carragher, Skrtel, Dossena, Kuyt, Alonso (Leiva Lucas 86), Gerrard, Riera (Aurelio 67), Torres, Keane (Pennant 86). Yedekler: Cavalieri, Hyypia, Agger, Babel. Sarı Kart: Alonso, Torres, Arbeloa. Gol: Torres 59, 62.

Ref: Mike Riley


Dün güne futbol dolu bir gün yaşayacağız deyip, gelen kara haberle sarsıldıktan sonra zaten hiçbirşeyin tadı tuzu kalmamıştı, oturduk evde boş boş televizyon bakıp, internet başında Alpaslan abi hakkında yazılanları okuduk durduk. Bir ara Everton-Liverpool derbisine bakayım dedim ama zaten şifreli olan maçları Lider TV adındaki Azeri kanaldan izlerken onlar da şifre koydular, bir küfür de onlara sallayıp yatıp uyudum... Interneti açtığımda Torres'in golleriyle kazanmış bizim Kırmızılılar, burada belirttiğim gibi istatistik bilimi iyi hoştur ama top da yuvarlaktır... Normalde sevinmemiz lazımdı ama buruktuk işte... Gece ligimiz maçları zaten izleyemiyoruz Lig Tv yüzünden, yeni bir yöntem keşfettim, takımların televizyon kanallarından eski maç görüntüleri eşliğinde takip ediyorum maçı, CINE5i karıncalı izlediğimiz dönemler gibi... Bir ara Real maçına takıldım, son dakikalara baktık, Betis'e kızdım, 10 kişi yakalamışşsın rakibini gol atamıyorsun, Nistelrooy da son dakikada çakıverdi, gıcık olduğum Madridliler kazandı maçı... Katalan derbisini seyredeyip uyuyamayı düşünürken, ilk yarının ortasında uyumuşuz, uyandım mevzular çıkmış, tabii yakalayamadık, Barca saldırdı saldırdı, bir o kanat bir bu kanat, en nihayetinde "şansa bala" Henry ile golü buldu, son dakikada da hakem "evlere şenlik" bir penaltı verdi ama napsın Espanyol'un attığı goldeki bariz faulü görememişti... Bu maçtan sonra 5-6 hafta dinlenir artık, maçı tekrar tekrar izleyip "ben ne yapmışım ya" diyerek...



RCD Espanyol: Kameni, Sergio Sanchez, Jarque, Couple, Girl, Roman, Moses, Corominas (Sielva, 88 '), Nené, Luis Garcia (Alley, 84') , Doyle (Angel, 46 ') Sarı kart: Nene (12'), Roman (53 '); Girl (55'); Jarque (98 ') Kırmızı kart:Nené (45 ') Gol: Corominas (19 ')

FC Barcelona: Valdes; Alves, Pique, Puyol, Abidal (Eto'o, 53 '), Xavi, Busquets (Bojan, 65'), Gudjohnsen (Keita, 61 '), Messi, Henry,Iniesta. Sarı Kart: Busquets (5 '), Valdes (20') Gol:Henry (83 '), Messi (p) (100 ')
Hakem: Luis Medina Cantalejo

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin