27 Eylül 2008 Cumartesi

Purely Belter


Purely Belter, bizdeki adıyla "Bundan İyisi Can Sağlığı" adında bir film indirdim, bu kötü günde biraz kafa dağıtalım dedim, futbol alemine dalarak... Filme bir göz attım ve hoş bir yapım, bizim memlekette de film festivalinde gösterime girmiş. Newcastle'ın maçlarına gitmek için kombine kart parası bulmak için çırpınan iki delikanlının maceralarını anlatıyor ve oldukça sürükleyici. Ama internette o kadar aradım taradım ne İngilizce ne de Türkçe altyazı bulamadım... Bir tane Almancaya rastladım, o dilden de ben anlamam... Bu filmi izlemiş olup, altyazı konusunda yardımı olacakları yorumlar bölümüne alalım en acilinden...

1 yorum:

özberk ş. dedi ki...

bu filmin altyazısını arıyorum bende bulamadım eger daha sonra bulduysanız ua_ozberk@hotmail.com adresine mail atarsanız sevinirim..

Blog Widget by LinkWithin