8 Eylül 2008 Pazartesi

Milli Gurur Milli Forma



Otobüsten etrafa bakarken billboardlarda gördüm serginin reklamını, hızlı gidiyorduk pek okuyamadım ama futbola dair bir şeyler olduğu açıkça belliyid adından "Milli GururMilli Forma". Şimdi internette araştırdım ve serginin 15 eylül pazartesi günü açılacağını öğrendim. Federasyonun kurulduğu günden bugüne kadar milli futbol takımımızın giydiği formalar sergilenecekmiş, ayrıca formalarının yanında tarihi değeri olan gazeteler ve maç fotoları da sergiyi süsleyecekmiş. Sergiyi gezmek isteyenler ücret ödemeden 16 Eylül ile 21 Eylül tarihleri arasında Dolmabahçe Sanat galerisine uğrayabilirler. Ben oralara uzağım ama gitmek için fırsat yaratmaya çalışacağım. Yolu Beşiktaş'tan geçenler mutlaka uğrasınlar, pişman olmazlar. İstanbulda yaşamayanlar için de federasyon bir güzellik düşünmüş ve sergiyi Anadolu'da dolaştırma kararı almış. İşte serginin sırayla yer alacağı iller:

Kocaeli, Ankara, Kastamonu, Karabük, Samsun, Trabzon, Artvin, Kars, Erzurum, Sivas, Malatya, Muş, Van, Siirt, Diyarbakır, Adıyaman, Gaziantep, Adana, Kayseri, Kırşehir, Konya, Antalya, Denizli, İzmir, Kütahya, Eskişehir, Bursa, Çanakkale ve Tekirdağ.

4 yorum:

Blogspor dedi ki...

Bende görmüştüm billboardlarda.Gitmek lazım bu sergiye :)

Yağız Gönüler dedi ki...

Mutlaka gidicem. Umarım birşeyler satışa çıkar.

Blogspor dedi ki...

Satışa çıkar büyük ihtimalle vincenzo.Ama pahalı olur sanırım :)

Adsız dedi ki...

...please where can I buy a unicorn?

Blog Widget by LinkWithin