12 Eylül 2008 Cuma

Kim Bu Genç Fenerbahçeliler?



"Aziz Yıldırım'ın statta özel yeri var mı? Kulübün başkanının statta özel yeri yoksa kimsenin özel yeri olmasın. Genç Fenerbahçeliler derneğinin kurulmasını sağlayanlardan biri de benim. Ben Genç Fenerbahçelilere karşı değilim. Ben içindeki 5-10 kişiye karşıyım.

Görüyüm ve söylüyorum, ranta karşıyım diyorum. Ben bilet aldılar, buraya geldiler demiyorum ki, herkes yerine gelsin diyorum. Şikayet mektupları doldu taştı. Bu konuda ben sonuna kadar varım. Fenerbahçe yürüyorsa Fenerbahçe'nin gelirlerini kesemezsiniz. Buraya insanlar şov, eğlenelim olarak geliyor. Benim hakkım olan bazı şeyler var. Bazı şeyler söyleyebilirim, yapabilirim. Bunu bana bu camia veriyor. Ben istiyorum, Galatasaraylı gelsin bizim tribünde otursun, biz de onların maçlarına gidelim oturalım, izleyelim. Milli maçlarda da tek kimliğin olmasını istiyorum. Stat içinde gruplar olabilir. Pankartlar da asabilirler.

Genç Fenerbahçelilerin, Fenerbahçe ile aynı yana gelmeye başladığını gördüğüm için uyardım. Hoojidonk geldi, üzerine Genç Fenerbahçeliler atkısı astılar. Gören sorar kim bu Genç Fenerbahçeliler. Farklılıklara karşıyım. Geçmişte bilet, otobüs desteğim verdim. Dört otobüs istiyorlar, veriyoruz, iki otobüs kalkıyor gidiyor, iki otobüs parası yeniyor. Bu rahat onlara battı. Genç Fenerbahçeliler ürünleri çıktı. Genç olsam ben de aynı şekilde düşünürüm, Galatasaray ve Beşiktaş'ın gruplarıyla yarış şeklinde.

Ankara'da bir elebaşları, İzmir'de bir elebaşları, İstanbul'da 10 kişi, tribünde 200 kişi bunlar. Ayda 25-30 milyarlık mal satıyorlar. Yılda 300-350 milyar eder. Kimin cebine gidiyor bu para? Ne yaptı bu arkadaşlar? Kulüp ile yarışıyorlar. Kendi sitelerinden kulübün başkanına cevap veriyorlar. Siz kimsiniz ya? Şu kadar beyinleri ile bizi zorlamaya çalışıyorlar. Biz Fenerbahçeliyiz, ben Fenerbahçe için hareket ediyorum. Kombinelerde yerlerinde başkaları oturuyor. Adam diyor bana şikayet yazıyor, biz size güvendik."

Aziz Yıldırım
Fenerbahçe SK Başkanı

Genç Fenerbahçeliler grubuna yönelik göz dağı verirken

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin