19 Mart 2008 Çarşamba

Mateja Scofield


Prison Break izliyordum, bir oturuşta 5-6 bölüm izlemek dizileri sevmem açısından oldukça yararlı, televizyondan izlemek ve zırt pırt reklam çıkmasından sonra en kritik yerde sona ermesi, bir hafta merak içinde beklemek bana göre değil gibi artık, bir tek Köprü için dayanıyorum bu işkenceye, aslında onu da biriktirip izlesem diye düşünmnüyor değilim ama meraktan o hafta televizyon başına geçiyorum yine de... Uzatmadan, konumuz, Prison Break'in kahramanı Michael Scofield'in dövmeleri ile alakalı.. İzleyenler bilecektir, abisini hapishaneden kaçırmak için, üzerine hapishanenin krokisini dövme olarak çizdirip, bilerek içeri giren arkadaş... Sevilla maçını izlerken Kezman'a zoom yaptığında kamera, kolundaki dövme ilgimi çekti... Öncekileri biliyordum da, bu sefer iyice kolu boyatmış "Batman"... Sanki Michael'a özenmiş... İdmanlardan boşta kaldığında Prison Break mi izliyor acaba, belki de Lost izliyordur...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin