6 Haziran 2010 Pazar

Hakan Şükür:Bildiğiniz Gibi

Benim dönemimde olmayan insanların, Galatasaraylılığımı tartışmasını son derece manidar buluyorum. Bu kulüpte uzun yıllar büyük başarılar kazandım ve zor zamanlarda da Sarı-Kırmızılı renklere birşeyler vermeye çalıştım. Ben ve arkadaşlarım, kendilerinin yapamadıklarını yaparak cebimizden diğer arkadaşlarımıza yardım ettik. Yönetime tekrar giren ve adı skandala karışan kişinin, böyle açıklamalar yapması beni üzdü. Galatasaray’ın iki senedir yaşadığı başarısızlıkta her gün çıkıp, hiçbir şey olmamış gibi davranılmasına anlam veremiyorum. Bize karşı tribünlerde açılan pankartları, taraftar açmamıştır. Çünkü Galatasaray seyircisi, en değerli oyuncularına her zaman sahip çıkar. Biz futbolcuyu ya da taraftarı değil, plansız transferleri ve yönetimi eleştiriyoruz. Önemli olan bizim yönetimde görev almamız değil. Yiğit Şardan, kendini düşünen bir anlayıştadır. Galatasaray’a emek verenler üzerinden politika üretmesinler.


Bu sözler Hakan Şükür'e ait. Bugünkü Fanatik gazetesinde Hakan Şükür'le 4 soru 4 cevap diye verilen haberden...
Artık biz bloglarda ve forumlarda Hakan Şükür'ün söylemleri üzerine yorum yaptıkça kendimizi tekrarlıyoruz, bazı başlıklar aşağıda, ama Hakan kendini tekrarlamaya bıkmadı ve bıkmayacak gibi... Son cümlede söylediği ile aynı paralelde bir kez daha yineleyelim:
Kral Hakan, ne olur sen de Galatasaray yönetimi üzerinden politika üretme...




3 yorum:

TA dedi ki...

hakan şükür bu konularda çok haklı.adnan polat yönetimi vefasız davrandı.zaten son 2 senedir bu vefasızlığın sonuçlarını görüyoruz.yıllarca galatasaraya başarıyla hizmet etmiş bir futbolcuyu zorla bıraktırdılar.diğer efsane oyunculara aynı vefasızlığı yaptılar.ergün penbe daha fazla yıl oynayamazmıydı.keza hasan şaş.
manuda giggs'e neville e scholes a manu futbolu bıraktırmaya zorluyorlar mı?maldiniyi milan zorladımı? bu isimler formsuz olsa bile takım içinde bir kültürü temsil ederler.oynamasalarda takıma katkı yaparlar.takım olma yolunda tecrübeli oyunculara ihtiyaç vardır.gençlere örnek olurlar.gs kültürünü aktarırlar.manu da böyle.ama galatasaray ne yaptı.zorla bıraktırdı adeta galatasaraydan kovdu.bunlar sıradan oyuncular değil.yönetim kapıyı gösteremez.son 2 yılda takım ne durumlara düştü.toplama takım oldu.düzensizlik oldu takım içinde.manu yada diğerleri efsane olmuş oyuncuları her zaman 25 kişilik kadroda barındırırlar.yeniden yapılanma adı altında vefasızlık yapıldı.yeniden yapılanma tecrübeleri oyuncuları kovarak olmaz.tecrübeli oyuncuların yanına gençleri monte ederek yapılır.galatasaray tarihinin bence görmüş olduğu en kötü yönetim bu yönetimdir.maddi ve manevi olarak elle tutulur hiçbirşey yapmadılar.gelen giden oyuncuların haddi hesabı yok.maddi olarakta çok harcama yaptılar.manevi olarakta vefasızlığın başı oldular.

muyek dedi ki...

Hakan Sukur ve suregelen bitmeyen kirginlik tripleri :)Kucuk Hakani millet elestiriyor ama kusura bakmasin buyuk hakaninda kucukten farki kalmadi. Mikser niyetine klubu karistirmak adina yapmadigini birakmadi.

50 yasina kadar oynatsalardida vefa yerine gelseydi bari, ya da Adnan polat geri cagirsin kadroya oynarlar barosla ikisi cift forvet ileride :)

Adsız dedi ki...

O gün Ersun Yanala sövenlerin bugun boyle konusmalarını da cok manidar buluyorum..

Blog Widget by LinkWithin