14 Kasım 2010 Pazar

Galatasaray:0-2:Manisaspor

"Hassas bir durumdayız, ilk önce onu söylemek isitiyorum. Herkes bulunduğumuz durumun bilincinde olmalı. Burada oyunculardan ve teknik kadrodan bahsediyorum, geleceğimizi takımın son durumuna bakıp analiz etmeliyiz. Maça gelince iyi başladık ve oyunu kontrol ettik, yediğimiz golden sonra bütün konsantrasyonu kaybettik ve sahada hiç bir şey yapamadık. Tabii ki üzgünüm gerekli olan analizleri yapacağım ve gelecekte nasıl devam edeceğimize karar vereceğim. Çünkü bazı oyuncuların tavırları normal değil. İsim vermiyorum ama saha içinde disiplini kaybetmek kabullenebileceğim bir şey değil. Ben buraya çalışmak için geldim, buradaki durumu bilerek ve değiştirmek için geldim. Ligin ortasında takımı devir aldım, kadrodaki bütün oyuncuları tanıyacağım ve analiz edeceğim, ondan sonra gelecekte neler olacağına bakacağız."

Gheorghe Hagi'nin maç sonunda Lig TV muhabirine yaptığı açıklama... Facebook'tan bir arkadaşın da iletisine yazdığı sözlerle bütünleyelim demeci:

"Galatasaray arması, belirli aralıklarla, cefakar taraftarlarının gerçek göz yaşlarıyla ve sahtekar futbolcuların timsah göz yaşlarıyla sulanmalıdır."


Stat: Ali Sami Yen
Hakemler: Fırat Aydınus, Serkan Ok, Kemal Yılmaz
Galatasaray: Ufuk, Ali Turan (Dk. 64 Misimovic), Servet, Neill, Insua, Cana (Dk. 77 Emre Çolak), Ayhan, Sabri, Elano, Kewell (Dk. 55 Mehmet Batdal), Pino
Manisaspor: İlker (Dk. 46 Recep), Ömer, Dixon, Kalabane, Eren, Isaac, Yiğit İncedemir, Mehmet Güven, Murat (Dk. 86 Semavi), Simpson, Makukula (Dk. 70 Yiğit Gökoğlan)
Goller: 32 Makukula, Dk. 76 Simpson (Penaltıdan) (Manisaspor)
Sarı kartlar: Dk. 47 Yiğit İncedemir, Dk. 71 Mehmet Güven, Dk. 77 Yiğit Gökoğlan (Manisaspor)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin