6 Kasım 2010 Cumartesi

"Maaşını Verdiğim Adam Beni Eleştiremez"

Ankaragücü asbaşkanı Ayhan Atalay'ın sarf etmiş olduğu ve aşağıda alıntıladığımız
sözler Ankaragücü kulübünde deprem etkisi yaratır ve bizim bildiğimiz Ümit Özat da sessiz kalmaz ve cevabını verir, olmadığı istifasını sunar Gökçek yönetimine. Buyrun Atalay'ın yenilir yutulur cinsten olmayan söylediklerine:


''Ben öncelikle şunu söylemek istiyorum. Kulüpte çayçımız, güvenlikçimiz, memurumuz neyse, futbolcumuz ve teknik kadromuz da odur."

" Eğer Ümit Özat böyle birşey yaptıysa durum değişir. Gazetelerde birçok şey yazılıyor ama gerçeklik oranını bilemem. Eğer yazılanlar gerçekse ben de gücümü gösteririm. Arkadaşlık üstünde gücümü göstermeyi tabiki istemem ve bu ahlaksızlıktır. Güç düşmana karşı gösterilir dosta karşı değil. Eğer Ahmet Gökçek ve Melih Gökçek beni savunmazsa o zaman bana söz düşer"

''Bu olay Türk spor tarihine geçebilecek bir olaydır. Maaşını benim verdiğim bir adam yöneticisini nasıl eleştirebilir. Ben hata da yapsam beni eleştiremez. Ben burda artık çalışmam diyerek kapıyı çarpıp giderse ağzına geleni söyleyebilir."

''Ümit Özat ismini kullanmamız yanlış olur. O da benim için bu kulüpte görev alan bir işçidir. Ben bu kulübün direğiyim. Ben istediğim yerde maç izlerim ve buna kimse karışamaz. Benim sessizliğimi güçsüzlük zannedenlerin canları yanabilir. Eğer bu haberler doğrulanırsa ciddi sonuçlar doğurabilir."

''Takım kangren olmuş durumda. Sahadaki 12. adam derken bunu hafife almayalım. Futbolcular motive edici tezahüratlarla birşeyler yapabilirler. Ben maçı seyrettim. 5-1 oldu. Arkadaşlar, 'Başkanım biz daha ne söyleyelim' dediler. Ben de ne söylemek istiyorsanız söyleyin, bundan sonra atış serbest dedim. Hakaret edecekseniz önce benden başlayarak hepimize küfredebilirsiniz dedim. Benim de canım yandı, başkanımız da stadı terketti."

"Ben maç sonrasında Ertuğrul Sağlam ile konuşmadım ama eminim ki daha fazla gol atmayın demiştir. Yoksa bu maç 15-1 biterdi. Bunu birilerinin anlaması gerekiyor. İşimize yaramayan isim kulüpten gitmelidir. Bana takımın başına geçin deseler formasyonum yetmeyeceği için yapamam derim. Öte yandan bir göreve talip olunmaz. Teklif gelir sen de kabul edersin''

''Çok abartılan bir Galatasaray galibiyeti var ortada. Rickaard'ın tercümanı ve danışmanı televizyona çıkarak maçtan sonra futbolcuların protesto ederek yenildiğini söylüyor."

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin