5 Temmuz 2009 Pazar

Mütevazi! Ronaldo


"-Büyük futbolcular büyük paralar ederler ve eğer sen bunlara sahip olmak istiyorsan bu bedeli ödemelisin. Dünyanın en pahalı oyuncusu olmaktan dolayı mutluyum."
"- Bana ödenen her kuruşu hak ediyorum."

"- Real Madrid beni bu kadar çok isteyip, benim için bu kadar parayı gözden çıkardıysa bir bildikleri vardır."
"-Real'de Manchester'a göre üzerimde daha fazla baskı olacaktır ama ben bunlara alışığım ve sahada sakin kalmasını bilirim."
"-İspanya'da futbol Premier Lige göre oldukça farklı ama bu beni yıldırmayacak, aksine dünyanın en iyi futbolcu olmam için kamçılayacak."

Cristiano Ronaldo
Real Madrid'li Futbolcu


Marca gazetesine verdiği demecinde mütevaziliğin! sınırlarını zorlarken

1 yorum:

AbSurDMaN dedi ki...

Gayet güzel konuşmuş.

Blog Widget by LinkWithin