28 Haziran 2014 Cumartesi

Oscar Tabarez İstifa Etti


Uruguay'ın "öğretmen" lakaplı 67 yaşındaki teknik direktörü Oscar Tabarez, oyuncusu Luis Suarez'e verilen tarihi ceza sonrası FIFA'daki görevinden istifa etti. Başkanlığını Sepp Blatter'in yaptığı ve üyeleri arasında Platini ve del Bosque'nin olduğu futbolun politik, ekonomik ve sosyal statüsü için uluslararası startejiler geliştirme komisyonu üyesi olan Tabarez, böyle adaletsizce cezaların verildiği bir ortamda bulunamayacağını belirtip istifasını açıkladı basın mensuplarına. "Ben oyuncumu aklamaya çalışmıyorum, cezalandırılmasın da demiyorum ama birilerine örnek vermek için bu kadar da abartmamak lazım. Burada büyük bir tehlike var, bu işin merkezinde bir insanın olduğu ve onun da hakları bulunduğu sıkça unutuluyor. Suarez'i cezalandırdıkları yolla benim sahip olmak istediğim değerler ve standartlardan farklı olduklarını gösterdikleri için, bu kurumun içinde benim yerim yok." diye sözlerini tamamlayan deneyimli hoca, oyuncusunun günah keçisi olduğunu ve özellikle İngilizce konuşan gazetecilerin Suarez'in ceza alması için kamuoyu oluşturduğunu belirtti.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin